Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Jo, det har jag väl säkert, men inte så jag säger "durr". Jag har (oftast) ett väldigt slutet ö i tröja (och andra ord med öj), till exempel, nästan samma ö som i ödla, fast kort. Och jag uttalar är som e även i betonad ställning. Osv.

Postat
Orka att pico inte givit sig tillkänna idag. Samma sak med Gote. Fidden fattar man ju för han har ju blivit vuxen med ett riktigt jobbarjobb med innebandykvällar och allt.

😄

Postat

Jag var ute med hunden sen mikrade jag torr pasta med fisksmak och tre köttbullar. Nu ska jag på toa och sen ska jag till skolan för ovanlighetens skull.

Postat

Flippade totalt förut, det absolut värsta jag varit med om någonsin. Skickade sms och frågade om hon hade tagit piller, vilket hon hade. Så nu är jag FRIIIIIII 😄 :D 😄

Postat

Gjorde typ samma sak med Pernilla. Dock var jag aldrig riktigt orolig, för hon är jävligt ansvarsfull, och det hade förvånat mig väldigt mycket om hon INTE hade tagit piller. 😄

Postat

Blev så glad så jag skrev ett utkast/en idé på vad man kan skicka till Kalmar om vår klubbidé. Fy fan vad grymt aproligt det hade varit om det blev av. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.