Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

har ni tänkt på att den där elaka polischefen i millennium-serien var popstjärna en kort tid på slutet av 90-talet?

spelades överallt hela tiden.

Det var soundtrack till en helt underbar serie som hette "glappet". Den finns på youtube 😳

Postat
har ni tänkt på att den där elaka polischefen i millennium-serien var popstjärna en kort tid på slutet av 90-talet?

Det var soundtrack till en helt underbar serie som hette "glappet". Den finns på youtube 😳

Den låten är ju fan nostalgi! 😄

Postat

Glappet, två tjejer och de dejtar äldre herrar? 😄

Postat (redigerat)

Inatt kl 1-2 kommer en repris av Kommissarie Winter, förmodligen del 2 som jag väntat på i evigheter känns det som. Ordinarie sändningen av del 2 var nog igår kväll kl 21. Jag satte på det igår vid 21 och kollade lite, men tyckte mig känna igen avsnittet, så jag bytte kanal, förbannad för att det var ännu en repris av första delen, typ den tredje reprisen. Men f**n... det var nog resumén för första delen jag fick se!

Redigerat av debatt
Postat
Inatt kl 1-2 kommer en repris av Kommissarie Winter, förmodligen del 2 som jag väntat på i evigheter känns det som. Ordinarie sändningen av del 2 var nog igår kväll kl 21. Jag satte på det igår vid 21 och kollade lite, men tyckte mig känna igen avsnittet, så jag bytte kanal, förbannad för att det var ännu en repris av första delen, typ den tredje reprisen. Men f**n... det var nog resumén för första delen jag fick se!

Skådisarna var inte så bra. Lät mest som om dom läste innantill. Dom kanske var buggade.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.