Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

NYA SPOTIFY ÄR FETT GRYMT! 😄

Om nån är intresserad och inte orkar vänta på att det ska uppdateras automatiskt, gå in på deras hemsida och ladda ner och spara över gamla installationen. 😄

Postat

Micke, om du går in på min profil kan du se vad jag har för lokala filer då med? 😄 Så att om jag t.ex har en skiva på datorn, lägger in den på spotify så kan du lyssna på den också ifall den finns på spotify men du hittar den genom mig liksom.

Postat
Micke, om du går in på min profil kan du se vad jag har för lokala filer då med? 😄 Så att om jag t.ex har en skiva på datorn, lägger in den på spotify så kan du lyssna på den också ifall den finns på spotify men du hittar den genom mig liksom.

Jag ser bara spellistor. Men jag vet inte hur det funkar om du lägger till en lokal fil i din spellista. Prova, så får vi se. Lägg till en lokal fil i någon av dina spellistor. 😄 Jag har ingen lokal fil just här att prova med.

Postat

Hmm, undrar om inte Spotify har suttit på den här integreringen av Facebook ganska så länge? Det var ju bara i dagarna som Facebook släppte sitt nya uppdaterade gränssnitt för utvecklare, vilket tydligen ska ge dom mer frihet. Kanske var det det som Spotify-teamet väntade på.

Postat
Jag ser bara spellistor. Men jag vet inte hur det funkar om du lägger till en lokal fil i din spellista. Prova, så får vi se. Lägg till en lokal fil i någon av dina spellistor. 😄 Jag har ingen lokal fil just här att prova med.

Jag har alla filer i biblioteket, men kolla typ om du hittar en spellista som heter electro!

Postat
Jag har alla filer i biblioteket, men kolla typ om du hittar en spellista som heter electro!

"This track was added as an local file. If you have the file on your computer, you can import it."

Postat

Drar dock en jävla massa processorkraft och så fuckar den upp taggarna. Stängde av gracenoteuppdateringen nu, men nu är ju skadan redan skedd. 😄

Postat

Ah okej. Fast man måste väl specifikt säga åt den att tagga för att den ska göra det? Eller gör den det automatiskt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.