Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Morrn. Måndag igen. Ny tjej i klassen, från irland. Funderar på att, på allmän begäran, lägga in en lång analys av steely dans samtliga plattor.

Postat

Läste på telefonen istället. Grabben är inte överförtjust i den skivan va? 😉

Postat

Sökte jobb som tidningsutdelare, tråkjobb men man verkar kunna tjäna helt ok och mamma blir väl lite glad att jag överhuvudtaget sökt. xD Har ju inget att göra direkt så en störd dygnsrytm kan man väl leva med.

Postat

"Rikki Don't Lose That Number", "Black Friday", och "Hey Nineteen" är Steely Dans mest kända låtar och albumet "Aja" det mest uppskattade.

De blev invalda i Rockens Hall of Fame 2001.

Om man ska tro Wikipedia.

Postat
Sökte jobb som tidningsutdelare, tråkjobb men man verkar kunna tjäna helt ok och mamma blir väl lite glad att jag överhuvudtaget sökt. xD Har ju inget att göra direkt så en störd dygnsrytm kan man väl leva med.

Jag var det 4 söndagar en sommar.

Pensionärer stod i dörrarna och ryckte åt sig tidningen kl 06.55.

Den skulle delas ut mellan 5-7 på norgonen och den levererades kl 5.

Jag började vid 6 och var klar 06.55.

Hur det gick till fattade aldrig killen jag vikarierade för,

han brukade börja kl 5 och stressade som en dåre för att precis hinna.

Det bästa var att man fick en GP eller SvD som blev över.

Tjänade 125 spänn, tror jag per gång.

Postat

Skickat in ansökan så får man ju höra sen hur mycket man får, hur mycket tid man har på sig och när det ska vara klart så får man se då om det är värt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.