Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Känner du Göran? 😉

Ja, imponerande att han redan har fått jobb vid tre års ålder. Fast det står fel födelsedag på hitta.se.

EDIT: Nej, det var namnsdagen ju.

Redigerat av Dingbats
Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Ja, imponerande att han redan har fått jobb vid tre års ålder. Fast det står fel födelsedag på hitta.se.

EDIT: Nej, det var namnsdagen ju.

😉

Postat

äpplen ramlar inte långt från BUSKAGET har du nån kol bild jag har bytt mobil

öga för öga tand för tand jag är ute och går med två tjejer jag suger hon din KUK

Postat

Jag ska till eskilstuna sen, fick sms förut att vi ska sova i en studio. Lite osäkert än så länge vad det innebär, men det blir nog trevligt.

Postat
Jag ska till eskilstuna sen, fick sms förut att vi ska sova i en studio. Lite osäkert än så länge vad det innebär, men det blir nog trevligt.

Avundsjuk!

Postat

DJÄVLA FITT G4S... Kom en extra räkning på hyran nu. 2700kr ska jag betala för att de fick för sig att komma förbi på en fest jag hade... FITTGRANNAR som fan ringer den skiten innan de snackar med en ens...

Postat
DJÄVLA FITT G4S... Kom en extra räkning på hyran nu. 2700kr ska jag betala för att de fick för sig att komma förbi på en fest jag hade... FITTGRANNAR som fan ringer den skiten innan de snackar med en ens...

Vad är det för konstigt?

Postat

Surt! Be dem joina nästa gång. Har ganska bra kommunikation med mina grannar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.