Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

drloop (oregistrerad)
Postat

Åker tåg.

Postat

Orka att jag såg någon på facebook som skulle ha fest på kvalborg, 680 people attending. Visade sig att det visst var i vårat hus, och nu kollade jag där nere i ingången och det var visst på vår våning med. 🙂 Lär bli fullt i vårt hus.

Postat
Jag drömde att en snygg asiat hade skrivit på en minneslapp "naked blonde strap-on fisting" och glömt kvar den, sen tog nån upp den och gav den till henne och då blev det lite pinsamt.

Sen drömde jag om min gamla kompis som jag inte sett på fyra år, han hade blivit cool och annorlunda och såg inte ens likadan ut.

Skulle inte du gå och lägga dig??

Jag vaknade precis nu.

God morgon.

Postat
Är det inte nåt skumt med tjejer som försöker se ut som småflickor.

Såvitt jag vet är det en fysisk omöjlighet.

Man kan inte plötsligt krympa sin kropp.

Syftar du på håruppsättning, kläder o.d.

så ligger det enbart i betraktarens ögon.

Postat
Såvitt jag vet är det en fysisk omöjlighet.

Man kan inte plötsligt krympa sin kropp.

Syftar du på håruppsättning, kläder o.d.

så ligger det enbart i betraktarens ögon.

Hatar hår i ögonen... 😏

Postat
Har du aktier eller aktiefonder?

Om aktiefonder är vanliga fonder så har jag båda. Det här var dock vanliga aktier, fick 50 Ericsson-aktier när jag konfirmerade mig (dom gjorde dock någon sammanslagning för något/några år sedan så numera har jag 10). Dom har gått extremt dåligt. 😏

Postat (redigerat)
Om aktiefonder är vanliga fonder så har jag båda. Det här var dock vanliga aktier, fick 50 Ericsson-aktier när jag konfirmerade mig (dom gjorde dock någon sammanslagning för något/några år sedan så numera har jag 10). Dom har gått extremt dåligt. 😏

Lustigt.

Jag var på banken och frågade.

De sa att man aldrig säljer aktier för mindre belopp till privatpersoner än för 100000 kr!!

Så jag fick inte köpa några stycken bara, utan minst cirka 500 stycken.

Aktiefond är en fond där banken placerar i aktier.

Enskilda aktier kan man förvara hemma eller i bankvalv.

Jag har ingetdera.

Redigerat av debatt
drloop (oregistrerad)
Postat

Mellerud

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.