Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag gav upp. 😉

Jag gillar det som fan, men jävlar vad svårlyssnat det var. Det är ett projekt bara att lyssna på en låt. 😮

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Haha, någon sopa på tradera som säljer biljetter till Shout Out Louds i göteborg den 15:e april. Auktionen tar slut 23:e xD

Inte att förakta!!

Gamla originalbiljetter med Elvis och Michael Jackson lär gå för svinbelopp!

Postat

Nån som sett FamiljenJackson-dokumentären som går på burken nu.

Trodde Jermaine Jackson var bra snubbe, men så fick jag syn på dokumentären.

Plötsligt sjönk vad jag tyckte om LP-plattorna jag skaffat för flera år sedan.

Märkligt nog inspelad strax efter MJs död. Men de verkade inte påverkade alls.

Postat
Om man är sämst är man väl sämst. Vad har det med mobbning att göra?

Blir lag som flyttas ned ur Allsvenskan mobbade?

I år kan det va aktuellt.

Postat
Vi diskuterade förut att göra en skiva med låtar från alla möjliga genres, typ electro, pop, hardcore, hiphop, etc men samtidigt göra den så låtarna "sitter ihop" med flytande övergångar. Kan bli ballt!

Eller pretentiöst.

Postat
Nja, varför det?

Anledningen till att ge ut en platta bör va att man har en massa låtar som är så bra att de måste ges ut. Inte hur de sitter ihop. I allra värsta fall kan dom sitta ihop ändå och då står man där med en temaplatta. Tvi vale.

Postat
Anledningen till att ge ut en platta bör va att man har en massa låtar som är så bra att de måste ges ut. Inte hur de sitter ihop. I allra värsta fall kan dom sitta ihop ändå och då står man där med en temaplatta. Tvi vale.

Det är mer för att vi snackar ibland om att "ååh vi borde göra sån här musik" och idag pratade vi om hardcore, hiphop gör vi var för sig lite då och då, pop/rock med, och så vidare. Och istället för att ha massa olika bandprojekt kan man ha ett och så gör man det man vill.

Postat (redigerat)

.

Redigerat av debatt
Postat
Det är mer för att vi snackar ibland om att "ååh vi borde göra sån här musik" och idag pratade vi om hardcore, hiphop gör vi var för sig lite då och då, pop/rock med, och så vidare. Och istället för att ha massa olika bandprojekt kan man ha ett och så gör man det man vill.

Hardcore kan ju vara lite vad som helst. Menar du hardcorepunk typ? Eller hardcoretrance eller nåt?

Sadam, vill du ligga med mig?

Postat
Hardcore kan ju vara lite vad som helst. Menar du hardcorepunk typ? Eller hardcoretrance eller nåt?

Punk. Typ Refused, At the Drive-In och åt det hållet.

Postat
Sug åt dig! Pretentiös är det finaste man kan vara!

Nä. Det ord som ligger närmast pretentiös på svenska är tillgjord. Vad kan va bra med det?

Postat

Du MÅSTE verkligen bli av med den där oskulden.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.