otippad Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Tjena jag har två burkar den ena låter som en tandläkarborr och den andra som en microvågsugn Jag fick en ide om en box med dämpade insidor. Vad tror ni om det? Blir det för varmt eller kommer det inte dämpa ljudet? jag skickar bifogar en blue print
Derileec Postat 30 mars 2010 Postat 30 mars 2010 Tjena jag har två burkar den ena låter som en tandläkarborr och den andra som en microvågsugn Jag fick en ide om en box med dämpade insidor. Vad tror ni om det? Blir det för varmt eller kommer det inte dämpa ljudet? jag skickar bifogar en blue print värkar vara onödigt och mkt jobb för ja inget! du kommer behöva fläktar i din "box" insug och utsug osv ! ist köp en Fractal Eller köp lååång monitor, mus ,tagent kabel och flytta skiten till lämpligt rum
jay_dee_r_i_p (oregistrerad) Postat 25 maj 2010 Postat 25 maj 2010 värkar vara onödigt och mkt jobb för ja inget! du kommer behöva fläktar i din "box" insug och utsug osv ! ist köp en Fractal Eller köp lååång monitor, mus ,tagent kabel och flytta skiten till lämpligt rum Hur bra funkar det där chassit? ljuddämpning, kylning mm?
Bloeas Postat 25 maj 2010 Postat 25 maj 2010 Hur bra funkar det där chassit? ljuddämpning, kylning mm? Chassit är grymt! Lätt att bygga i och riktigt tyst. Har en fet NOCTUA processorfläkt som säkert gör en del för kylningen. Men även utan den är luftflödet bra och jag behöver inga extra fläktar än dom som följer med!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.