Steffeboy (oregistrerad) Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hallå igen!!! Finns det någon manual på svenska till Cubase? Alternativt sidor med tips och så hur man använder cubase bäst, är så himla ny på programmet. Steffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 http://www.majken.se/cubase/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Wow, bra sida!.. hähä 😉 /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tormentor Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Ta kontakt med min kollega Mats-Erik Björklund. Sök på google. Han gör manualer på svenska till bl.a Cubase SX. Borde finnas i de flesta musikaffärer. Musikbörsen t.ex. ska ha den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Wow, bra sida!.. hähä 😉 /Majken Japp, DIN sida är skitbra Majken. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
funkjax Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hej! Det finns två böcker på svenska om Cubase. Dels min kollegas Mats_Erik Björklunds bok "Snabbmanual för Cubase", som är alldeles utmärkt samt min egen "Datorstudion". Både böckerna finns för flera olika versioner. Mats-Eriks bok är precis vad den säger och har ett utmärkt notavsnitt för de som är intresserade av denna funktion. Min bok tar lite mer upp datorn som helhet för användning som hemmastudio med programmet Cubase och är helt enkelt lite tjockare. Jag har lite felsökningskapitel och så. Titta i båda böckerna och se vilken som faller dig mest i smaken och som tillfredställer dina behov. Läs väl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Eller läs gratis på majkens sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.