Jump to content
Annons

nå !?  

10 röster

1. 1. nå !?

• 5. Grymm
      3
    • 4. Bra
      6
    • 3. Okej
      0
    • 2. Inte min grejj
      0
    • 1. Kass
      0

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Love Inc

ARTIST/GRUPP: Wire Moves

GENRE: Emo/rock

LÅTLÄNGD: 4.22

KOMPOSITÖR: Wire Moves

PRODUCENT: Wire Moves

INSPELNINGSÅR: 04

FORMAT: mpeg/mp3

STORLEK: 6mb

STATUS: Färdig!

LÅTLÄNK:

mvh

/ Janne @ wire moves

http://www.wiremoves.com

Annons
Postat

Jag tyckte att det lät helt ok! Väldigt typiskt emo-sound men om man vill ha det så låter det ju som det ska. 😉 Känns som att ni kanske skulle kunna utveckla en lite mer egen stil, annars riskerar ni nog att drunkna i träsket för bra, begåvade emoband som ingen känner till.

Lycka till!

Postat

Tack !

Vi ska in i studion igen imorn och övermorn och få ner 2 nya spår, hoppas vi får till det lika bra som denna!

finns mer på hemsidan ifall nån är intresserad!

Gärna mer kommentarer!

/ j

Postat

Punkrockdude: japp virveln är vanligt mickad! kommer dock inte ihåg vilken mick som användes! heheh sången ner pitchad? nej det är den inte 😏

dom har ett gäng duktiga killar här i växjö, universitet har ju musikproduktions linjen så de brukar praktisera på de olika studiorna

Postat
Inget illa ment med detta, men det låter som sångarens röst är nedpitchad 😄

Jag tycker det låter som Fredrik i Starmarket. 🙂

Postat

Jag gillar låten riktigt skarpt.. Och jag håller med att växjö grabbarna är grymma..

Skulle detta ges ut så skulle jag gärna köpa..

//AEM

Postat

Snyggt. Ingenting att gnälla på sådär spontant. Jag skulle kanske lägga fram sången lite, speciellt på refrängen. Den drunknar lite bakom gitarren.

Bra låt. 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.