Jump to content
Annons

IRL Stockhom - igen

VacUm

Recommended Posts

Efter en rundtur 19:05 med "FORUM STUDIO" skylten så hittade man

Roffe,Hackeman,vacum,Demoniqus,Karl och Rockfart (tror inte jag glömde nån)

Så drog vi vidare till phetaste stället i Stockholm "City Krogen".

Där svepte vi öl och intog mat medans Roffes kamera gick laget runt,

Roffe som för övrigt överraskade mest IRL. vilken färgstark man!

Sen bar det till McDonalds där vi intog lite fylle-mat.

Demoniqus var hungrig som en demon.

🙂 *******' ahehaehahe

NU var man hemma, usch jag trodde det skulle bli lite längre, men

resten ballade ur ;(

jaja hoppas festen i Jönköping i Maj blir bättre och längre!!!!!!!!!!!!!!!!

men ack så roligt gäng!!!

lite ÖLig han man bli.........

SOV GOTT!

🙂 Kom precis innanför dörrn..

Samtidigt skönt o komma hem i någorlunda tid.. Ska njuta av en helledig lördag imorrn utan bakfylla (hoppas jag)..

Men kul i alla fall.. Får passa på att tacka herrarna Hacke och Roffe för bjudölen.

Gonatt!

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 125
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Så var då äntligen jag oxå hemma... lite senare än ni andra. Men så hade jag oxå 60 mil längre hem... 😉

Håller med om att det slutade tidigare än man väntat sig (fast jag hade ju mina aningar efter IRL träffen i Lund som slutade lika tidigt 😄). Idag är man dock tacksam. Efter att ha flängt runt i tre dygn på tre olika hotell med en konferensfylla och en nördfylla väntade jag mig må mycket sämre idag än jag gör. 😄 Min flickvän hade som sagt rätt när hon sade "äsch, du kommer att komma hem tidigt till hotellet, dom är ju studionööööördar...!!" 😆

Men ack så härliga studionördar! Är glad jag blev kvar och träffade er. Ett härligt gäng! Att Roffe skulle vara så härligt färgstark (om än inte lika ohårig) som han var hade man ju sina aningar (och förhoppningar) om.. 🙂 men den som överraskade mest med att inte matcha sitt "nät-jag" tyckte jag som sagt var VaCum. Jag väntade jag mig snarare en "suit" med tillhörande portfölj och fler år på nacken. 😆

Precis som IRL:en i Lund var det inte alls så pinsamt som "blinddate med nördar från nätet" låter, utan det var bara dj-vligt kul och okrystat!

Demoniqus, Karl, Rockfart, Roffe, Sounden, VacUm (i alfabetisk ordning 😉) - Tack för en kul kväll! 🙂

Redigerat av hackeman
Dela på andra sajter

Så var då äntligen jag oxå hemma... lite senare än ni andra. Men så hade jag oxå 60 mil längre hem... 😉

Håller med om att det slutade tidigare än man väntat sig (fast jag hade ju mina aningar efter IRL träffen i Lund som slutade lika tidigt 😄). Idag är man dock tacksam. Efter att ha flängt runt i tre dygn på tre olika hotell med en konferensfylla och en nördfylla väntade jag mig må mycket sämre idag än jag gör. 🙂 Min flickvän hade som sagt rätt när hon sade "äsch, du kommer att komma hem tidigt till hotellet, dom är ju studionööööördar...!!" 😆

Men ack så härliga studionördar! Är glad jag blev kvar och träffade er. Ett härligt gäng! Att Roffe skulle vara så härligt färgstark (om än inte lika ohårig) som han var hade man ju sina aningar (och förhoppningar) om.. 🙂 men den som överraskade mest med att inte matcha sitt "nät-jag" tyckte jag som sagt var VaCum. Jag väntade jag mig snarare en "suit" med tillhörande portfölj och fler år på nacken. 😉

Precis som IRL:en i Lund var det inte alls så pinsamt som "blinddate med nördar från nätet" låter, utan det var bara dj-vligt kul och okrystat!

Demoniqus, Karl, Rockfart, Roffe, Sounden, VacUm (i alfabetisk ordning 😄) - Tack för en kul kväll! 🙂

Absolut....Efter ett tag på forumet har man ändå skapat en bild av den som döljer sig bakom avataren...man tycker man känner en del av personen och när man sen träffas IRL så visst finns en del av personligheten där men man ser inte ut som avataren (tur det) men en intressant situation, annorlunda att stå på Centralen och pejla in vilka som kan tänkas vara studionördar... och vi tog ju också fel på några 😆 hur som helst ett härligt gäng snubbar som åtnjuter samma intresse och ändå kom till skott för att dricka några bärs...Tack för en schysst kväll

Demoniqus, Hacke, Rockfart, Roffe, Sounden, VacUm (oxå i ordning)

EDIT:nästa gång?? 🙂 / ska inte fega ur så tidigt då...

Dela på andra sajter

IRL 2 blev inte lika dramatisk som den första... sitta där ensam vid medis med en nördbricka runt halsen och känna allas blickar 😄 ..

Det var riktigt, riktigt trevligt igår..och okrystat.. Tack till alla som var där

Men vart var du Osiris?

Dela på andra sajter

Hallå vänner.

Tack för igår, visst hade vi lite kul?

Trist att du hade svårt att höra oss rockis... 🙁 Nästa träff ska vi funderar lite mera över val av lokal, blir vi inte fler än igår kan vi ju sitta i Bettan 😎 !

När ungarna började hoppa i sängen 07:26 imorse så var också jag tacksam över att vi inte fetröjde till kl 04:57... 😳

Nu har jag laddat upp lite bilder, ska försöka se om jag klarar att starta en ny tråd och prångla ut dem, som ni vet så är inte "hacker" mitt mellannamn... 😄

Men som sagt. kul att träffas var det!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.