osiris Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Tur att det är nån som fattar iaf 😄 Vi ses på fredag 😉
hackeman Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Jag får nog banga ur. Frun tycker att jag skall vara redig på dotterns ettårskalas dagen efter... :-( Jag skall kolla efter er när jag tar tåget hem till Stje... suck//nemo Nä, så är det - det är inte jag som bestämmer hemma... Men du, förresten Nemo... du kanske kan få permission till 24-slaget när Roffe oxå drar? Allvar, då borde du väl vara fräsch nog dagen efter för att varken göra fru eller dotter besviken? Och erbjud henne att boka nästa helg med sina tjejkompisar eller nåt... det handlar ju som bekant om att ge och ta... empati och hänsyn och allt det där du vet... 😉
Lundin Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 (redigerat) Tur att det är nån som fattar iaf 🙂 Vi ses på fredag 😄 - känner mig otroligt korkad - 😉 Redigerat 25 januari 2005 av demoniqus
captain nemo (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ja, jag skall försöka få dispens. Men det är väl också så att hon tycker att jag hänger för mycket på forumet och gör för lite musik... 😉 Men jag gör ett försök... //nemo
hackeman Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ja, jag skall försöka få dispens. Men det är väl också så att hon tycker att jag hänger för mycket på forumet och gör för lite musik... 😎 Men jag gör ett försök... //nemo Stäng genast av datorn, din nörd! Och ge henne some looove, så ses vi på fredag! 😉
Danny Cort (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 (redigerat) Antingen är jag lyckligt skattad, eller har hon planer jag inte vill veta om... 😉 Har jag berättat att jag ska till skåne på fredag? 😎 🙂 & vad är det som får dig att tro att jag & Dumb Dan gick hem? Vi kanske gick "hem". & Diwic hade kanske med sitt utomjordiska buss-system lyckats programmera ett "Hacke-är-på-väg-hem-varnings-system" 🙂 Edit; en glad gubbe solo para ti! Redigerat 25 januari 2005 av Danny Cort
hackeman Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 & vad är det som får dig att tro att jag & Dumb Dan gick hem?Vi kanske gick "hem". Aha. Du och Danne gick "hem" till varandra. Studioträffen var bara en täckmantel för att era flickvänner inte skulle veta... 😉
®offe Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Ja, jag skall försöka få dispens. Men det är väl också så att hon tycker att jag hänger för mycket på forumet och gör för lite musik... 😄 Men jag gör ett försök... //nemo C. Nemo. Förklara för för käranden att genom att träffa oss IRL så kommer du: 1. Aldrig mer vilja prata med de fullkomligt främmande dårarna som stod med stora namnbrickor och lallade vid Centralens bögring. Alltså, inget mer hängande på Forumet. 2. Få en otrolig inspiration att göra ny vacker musik om alla de människoöden, missanpassade och utstötta i dagens tuffa samhälle. Alltså, massor av musikskapande som inom fem år medger ett inköp av en vacker Jaguar till henne. Valet är alltså hennes: - en dregglande Forumhängande nörd som aldrig kommer att kunna försörja vare sig henne eller sig själv, ständigt svart runt näsborrarna av skrivarens tonerpulver, ständigt mumlande:- jagmåstebliveteran, veteranförfan, måste? eller - en framgångsrik, rik, precis så där lagom känd, rockbjörnsutdelande förebild som man bara inte kan låta bli att charmeras av? Vad vill hon ha??? hmmmm 😉 hmmmmmm? /® (saidas systerson typ)
Lundin Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 (redigerat) & vad är det som får dig att tro att jag & Dumb Dan gick hem?Vi kanske gick "hem". Aha. Du och Danne gick "hem" till varandra. Studioträffen var bara en täckmantel för att era flickvänner inte skulle veta... 🙂 🙂 aj..den satt som en hård box i mellangärdet ..syns imorgon Redigerat 27 januari 2005 av demoniqus
sounden Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 (redigerat) Vilken tid sa vi nu då? Fredag den 28 kl: 19:00 vid spottkoppen/bögringen (T-Centralen) //S Redigerat 27 januari 2005 av sounden
VacUm Postat 27 januari 2005 Trådstartare Postat 27 januari 2005 19.00 var det väl? Ingen som backar?
®offe Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 19.00 var det väl? Ingen som backar? No way José! Men hur känner vi igen varandra. Chefen har tvingat mig ta av luvan...
VacUm Postat 27 januari 2005 Trådstartare Postat 27 januari 2005 19.00 var det väl? Ingen som backar? No way José! Men hur känner vi igen varandra. Chefen har tvingat mig ta av luvan... Det löser väl sig. Några har ju setts förr, några finns väl på foton på forumet.. Vill man va säker så kan man ju ha på sig en tag. Det hade vi ju trots nördfaktorn sist.
sounden Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 (redigerat) Varför inte gå runt med en studio-tidning i handen? 😆 Eller så kan jag skriva ut och hålla upp som taxi-caffisarna brukar göra "STUDIO FORUM TRÄFF" //S Redigerat 27 januari 2005 av sounden
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 rosa nejlikor i knapphålet på gåbort-kavajen tror jag skulle passa jättebra!
karl Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 19.00 var det väl? Ingen som backar? Fortfarande på....men måste ev. vara lite standby under kvällen.... 😳
®offe Postat 27 januari 2005 Postat 27 januari 2005 Eller så kan jag skriva ut och hålla upp som taxi-caffisarna brukar göra "STUDIO FORUM TRÄFF" //S Aahhh, schyrre, då håller jag utkik efter dig och din skylt! Ska försöka snickra en tag efter Hackes mall! Kul! ®
Johan Royen Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Argh, hade hakat på om jag inte redan laddade för årets stressigaste fredag. Nåja, får väl försöka hänga på nästa omgång. Hare så trevligt!
Lundin Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 (redigerat) Kommer ha en mörkblå skepparjacka på mig...med uppfälld krage.. går ej att missa... ..eventuellt ett trick i bröstfickan 😆 hmmm.. den jackan har ju ingen bröstficka...arghhh... 😏 ..kommer på nåt Redigerat 28 januari 2005 av demoniqus
VacUm Postat 28 januari 2005 Trådstartare Postat 28 januari 2005 Har en grå ganska sunkig jacka och mössa.
hackeman Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Jag har rakad skalle, stor svart pimpjacka och är bakis. Ses vi där uppe eller där nere? Var f-n längesen jag var där... Eller kanske det är mindre pinsamt att ses i lobbyn på mitt hotell? 😏 http://www.terminus.se/swe/frame.htm
VacUm Postat 28 januari 2005 Trådstartare Postat 28 januari 2005 Jag har rakad skalle, stor svart pimpjacka och är bakis. Ses vi där uppe eller där nere? Var f-n längesen jag var där... Eller kanske det är mindre pinsamt att ses i lobbyn på mitt hotell? 😏 http://www.terminus.se/swe/frame.htm Inga ändringar nu! Där uppe antar jag?
hackeman Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 VacUm, jag har mailat mitt mobiltel till dig.. inte PM alltså, utan mail via din profil här på forumet.
®offe Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 VacUm, jag har mailat mitt mobiltel till dig.. inte PM alltså, utan mail via din profil här på forumet. Samma här ekar jag! /®
karl Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 VacUm, jag har mailat mitt mobiltel till dig.. inte PM alltså, utan mail via din profil här på forumet. me too...
tordA Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 Hemma 🙂 trots låg volym på musiken så hörde jag inte mycket av pratet 🙁 ett härligt gäng 😆 var tog Osiris vägen ?? ett förslag: till nästa möte bokar vi en studio och jobbar i oss pilsner och musik "på riktigt" ??? ®offe: maila korten till mig så lägger jag ut dom här... 😉😄
sounden Postat 28 januari 2005 Postat 28 januari 2005 (redigerat) Efter en rundtur 19:05 med "FORUM STUDIO" skylten så hittade man Roffe,Hackeman,vacum,Demoniqus,Karl och Rockfart (tror inte jag glömde nån) Så drog vi vidare till phetaste stället i Stockholm "City Krogen". Där svepte vi öl och intog mat medans Roffes kamera gick laget runt, Roffe som för övrigt överraskade mest IRL. vilken färgstark man! Sen bar det till McDonalds där vi intog lite fylle-mat. Demoniqus var hungrig som en demon. 🙂 *******' ahehaehahe NU var man hemma, usch jag trodde det skulle bli lite längre, men resten ballade ur ;( jaja hoppas festen i Jönköping i Maj blir bättre och längre!!!!!!!!!!!!!!!! men ack så roligt gäng!!! lite ÖLig han man bli......... SOV GOTT! Redigerat 28 januari 2005 av sounden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.