hackeman Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Trist att stå där och skrika vaa - - Cuum, va-CUM... Hur vet du det? Har du provat? Det kanske skulle bli latjolajbans!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 17 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 17 januari 2005 Kom igen nu o skicka PM till VacUm och gör er officiellt anmälda... o bara så ni vet: inget slinger sen!! 😆 Vacce; här kommer ett PM: Hej VacUm, vill härmed på detta och endast detta sätt förannonsera min ankomst till tidigare i detta forum utanonnserade IRL-träff. Jag har inga avsikter att framledes slingra mig, som Demo så vulgärt uttrycker det, men vill ändock friskriva mig ur en situation där blott och bart du och jag blir de enda deltagarna som söker varandras sällskap runt och omkring den så kallade bögringen på Stockholm Central. Trist att stå där och skrika vaa - - Cuum, va-CUM... Fy fan vilken låg humor, nu går jag och lägger mig! 🙂 /Mr ® 😆 Ok, tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 PM ! det vore väll f@© om jag inte kunde komma till skott nu då... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 18 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 18 januari 2005 Finemang.. Håller ordning på listan. Hur blir det med Fredster, Hammagrella (som väl är tillbaka?!), AndyPandy, Sounden, Osiris, Electroaudio och kompani då? Fegas det ur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 (redigerat) -Bömp- Redigerat 19 januari 2005 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Finemang.. Håller ordning på listan. Hur blir det med Fredster, Hammagrella (som väl är tillbaka?!), AndyPandy, Sounden, Osiris, Electroaudio och kompani då? Fegas det ur? Jag är back in biznis men den 28:e har jag en mycket hård bokning på annat håll, gaddämnit!! Skulle ge min högra arm för att vara med.. nä, men vänstra långfingret skulle jag kunna offra....nä men fan det går ju inte heller; jag skulle gärna ge en påse gamla avklippta naglar för att vara med, men har redan committat mig på annat håll nästa fredag. (Men jag har ju 100% närvaro hittills på våra Stockholmsträffar så jag är väl ursäktad?) / H Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Finemang.. Håller ordning på listan. jag skulle gärna ge en påse gamla avklippta naglar för att vara med, men har redan committat mig på annat håll nästa fredag. (Men jag har ju 100% närvaro hittills på våra Stockholmsträffar så jag är väl ursäktad?) / H Shit Hammis. Hade ju hoppas på att få se ditt trista gamla nylle IRL 😄 Nåväl, det här håller på att utvecklas till en (o)vana så det blir förhoppningsvis fler tilfällen. /R 😆 FFE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Finemang.. Håller ordning på listan. Hur blir det med Fredster, Hammagrella (som väl är tillbaka?!), AndyPandy, Sounden, Osiris, Electroaudio och kompani då? Fegas det ur? Jag är back in biznis men den 28:e har jag en mycket hård bokning på annat håll, gaddämnit!! Skulle ge min högra arm för att vara med.. nä, men vänstra långfingret skulle jag kunna offra....nä men fan det går ju inte heller; jag skulle gärna ge en påse gamla avklippta naglar för att vara med, men har redan committat mig på annat håll nästa fredag. (Men jag har ju 100% närvaro hittills på våra Stockholmsträffar så jag är väl ursäktad?) / H Nämenvafalls.... du är inte alls ursäktad, jag flyger 60 mil baaaaara för att träffa dig juh! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 iofs så kanske man kan åka till Jönköping den 29:de då 07:00 med X2000 direkt efter krogrundan är slut 😄 Vill hemskt gärna vara med och dricka lite piiiit/oeeel. //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Vi skulle ju ha en stor träff i Jönköping, var det inte sagt så? någon gång under våren, fast du kanske är lite törstig nu, och då kan det vara lite drygt att vänta? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 jojo, den STOOORA träffen är ju lääänge tills. (vår/sommar) är ju lite sugen på att häva några bägare i slutet av månaden. //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 jojo, den STOOORA träffen är ju lääänge tills. (vår/sommar)är ju lite sugen på att häva några bägare i slutet av månaden. //S Klart du ska komma! Tänk att få träffa alla oss babblande nördar i tomteluvor vid BÖGRINGEN, du kommer att garva läppen av dig ända tills du kollar in spegeln på krogmuggen och ser en babblande nörd med tomteluva och Hackemanbricka på kragen med SOUNDEN på 🙂😄😆 Välkommen, vi ska hålla utkik efter dig! /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Fnngh. Har insett att jag måste flyga upp redan på onsdagen... vetefan om jag pallar stanna tills lördagen då. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 Fnngh. Har insett att jag måste flyga upp redan på onsdagen... vetefan om jag pallar stanna tills lördagen då. 😠 Hacke, du har nu fått en överdos I-landsrelaterade problem. Måste du vara i Sverigen Huvudstad på betald arbetstid och äta hotellfrukostar både torsdag och fredagmorgon? Allt betalt av arbetsgivaren. Och som om detta inte är nog så vill en massa polare gå och ta en öl med dig på fredag kväll? Snacka om att bli drabbad av personlig katastrof! Ursäkta mig, var är Röda Korset? Var är TV4-galan när den som bäst behövs? Kan vi på forum kanske göra en insats så du kan flyga hem redan Torsdag kväll, för det här är ju ohållbart!!!! Skärpning nu, du kan ju boka ett plan strax innan lördaglunch, så finns det inte en påg hemma som märker att du varit borta. För på fredan så kollar dom på så-ska-det-låta i Skåne, och på lörda'n sover dom ut. Kåååååm igeeeen nu'ra ! Vem ska vi annars vara taskiga mot om inte du kommer? /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 jo, jag kommer lätt, men skall vi ha tomteluvor på oss? 😠 //S Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 Fnngh. Har insett att jag måste flyga upp redan på onsdagen... vetefan om jag pallar stanna tills lördagen då. 🙁 Hacke, du har nu fått en överdos I-landsrelaterade problem. Måste du vara i Sverigen Huvudstad på betald arbetstid och äta hotellfrukostar både torsdag och fredagmorgon? Allt betalt av arbetsgivaren. Och som om detta inte är nog så vill en massa polare gå och ta en öl med dig på fredag kväll? Snacka om att bli drabbad av personlig katastrof! Ursäkta mig, var är Röda Korset? Var är TV4-galan när den som bäst behövs? Kan vi på forum kanske göra en insats så du kan flyga hem redan Torsdag kväll, för det här är ju ohållbart!!!! Skärpning nu, du kan ju boka ett plan strax innan lördaglunch, så finns det inte en påg hemma som märker att du varit borta. För på fredan så kollar dom på så-ska-det-låta i Skåne, och på lörda'n sover dom ut. Kåååååm igeeeen nu'ra ! Vem ska vi annars vara taskiga mot om inte du kommer? /® 🙁🙁 Tack Roffe! Min sambo och jag sitter här och skrattar högt tillsammans!! 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 Jo det är så att..hrmm..*host* det vore ju kul om du kunde stanna och göra oss sällskap Hackeman.. ..vem vet vilka armar och ben Va®olven tuggar i sig annars 😕 .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 *noterar, medtag ben...* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 22 januari 2005 Dela Postat 22 januari 2005 *noterar, medtag ben...* NOTA BENE heter det väl? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
electroaudio Postat 23 januari 2005 Dela Postat 23 januari 2005 Electroaudio och kompani då? Fegas det ur? Kanske kanske inte, vi får se.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Hur var det här då? Några på/avhoppare? 😄 Tack för tipset om Hostel Mitt i City, Roffe... men att släpa med egna sängkläder är inte riktigt min grej (bekväm och fisförnäm kille, du vet). 😄 Har dock en massa poäng att spendera både på SAS och Best Western, så har ni tips om schysst hotell i dessa kedjor (krypavstånd från var-ni-nu-än-tänkt-bäla-bärs) tar jag taxamt emot... 😲 (inte säkert det går att boka rum på bonuspoäng så här sent dock) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Best Western Terminus vid centralstationen borde väl passa gossen... Das länk De har onlinebokning osså... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Best Western Terminus vid centralstationen borde väl passa gossen...Das länk De har onlinebokning osså... 😉 Bitte Sehr! Insåg precis att ENDA flajten hem på lördag går kl 10:15...! Innebär uppstigning a la arbetsdag. Urkh!! 😱 This better be good.... YOU better be good! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Insåg precis att ENDA flajten hem på lördag går kl 10:15...! Innebär uppstigning a la arbetsdag. Urkh!! 😱 This better be good.... YOU better be good! 😉 De e lugnt Hacke. Mitt sista tåg går vid tolvsnåret så om du också avrundar då, så vaknar du vid åtta, pigg som en mört, utvilad och hungrig. VaCum, hur många är anmälda, vilka blir vi? /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Insåg precis att ENDA flajten hem på lördag går kl 10:15...! Innebär uppstigning a la arbetsdag. Urkh!! 😉 This better be good.... YOU better be good! 😉 De e lugnt Hacke. Mitt sista tåg går vid tolvsnåret så om du också avrundar då, så vaknar du vid åtta, pigg som en mört, utvilad och hungrig. VaCum, hur många är anmälda, vilka blir vi? /® Va?!?! 😮 Näfan, inte besvärar jag mig med tåg, taxi, buss, flyg och hotell för att gå och lägga mig i hotellbingen kl tolv.. 😱 Danny och Dumb Dan var alltså fullt normala, de gick oxå hem precis innan midnatt på IRL träffen i Lund. Vart är världen på väg... 😉 Nåja, jag har bokat rum på Hotell Terminus nu, samt den där tidiga flajten på lördagsmorgonen - så count me in! 🙂 Ska vi käka något oxå? Eller ska man fixa det innan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Jag får nog banga ur. Frun tycker att jag skall vara redig på dotterns ettårskalas dagen efter... :-( Jag skall kolla efter er när jag tar tåget hem till Stje... suck//nemo Nä, så är det - det är inte jag som bestämmer hemma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Jag får nog banga ur. Frun tycker att jag skall vara redig på dotterns ettårskalas dagen efter... :-( Jag skall kolla efter er när jag tar tåget hem till Stje... suck//nemo Nä, så är det - det är inte jag som bestämmer hemma... Tänk så olika. Jag var inne på att banga jag med, pga all möda det krävs kring det logistiska för mig att vara med... men min sambo talade mig till rätta (ännu mer än Roffe gjorde 😄) och tyckte att det är väl klart jag ska passa på att träffa er.. Antingen är jag lyckligt skattad, eller har hon planer jag inte vill veta om... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Antingen är jag lyckligt skattad, eller har hon planer jag inte vill veta om... 😉 Har jag berättat att jag ska till skåne på fredag? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 (redigerat) Har jag berättat att jag ska till skåne på fredag? 😄 Men du strunta i det..Hackeman kommer ju hit...då får du din skåne-dos och slipper lägga ut dyra pengar på en biljett= myyycket bärs.. 😉 Ska VacUm o jag dricka upp dina bärs själva menar du?...attans..kommer ju bli dyyyyyyyngade då... 😉 Nu när det är klart att vi får celebert besök från metropolen Lund får ni ju kamma till er och dyka upp vid..*host*..bögringen..kl 1900..fredag.. ( det där såg ju inte bra ut i skriven form 🙂 ) Redigerat 25 januari 2005 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Har jag berättat att jag ska till skåne på fredag? 😄 Men du strunta i det..Hackeman kommer ju hit...då får du din skåne-dos och slipper lägga ut dyra pengar på en biljett= myyycket bärs.. 🙂 Hehe.. han menade såklart att han ingick i min sambos hemliga planer... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.