osiris Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Japp, tankade ner den... det är bara att fylla i å skriva ut... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 (redigerat) Affajn..trycka upp svarta T-shirts med silvertryck på ryggen... 😉 VacUm: Uppdaterar du datum och klocka 28/1 och 19:00 Centralstationen... ska vi säga vid runda räcket i stora hallen? ( vid stora tidtabellstavlan ) Edit: Jag ordnade en kalenderhändelse prexis nu Redigerat 12 januari 2005 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hacke, är det inte dags att ta av sig tomteluvan nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hacke, är det inte dags att ta av sig tomteluvan nu? Knut kör julen ut, vet du väl. Imorgon. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hacke, är det inte dags att ta av sig tomteluvan nu? Knut kör julen ut, vet du väl. Imorgon. 🙂 Ja, det vet jag... Jag bara tänkte... eller inte... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 (redigerat) .o.m för mig! Pendeln från Södertälje på fredagen Jag jobbar i södertälje så jag tar pendeln också 🙂 Och Nemo bor i Södertälje. Vi tre kanske ska ha förfest på B&B? 😆 Förresten... vi två kanske är kollegor? 😏 Jag jobbar oxå i Sdt, än om jag bor i Lund... och det är ju typ två företag som står för majoriteten av jobben i Söööö'tälyeah. 😏 Redigerat 12 januari 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
electroaudio Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hmm, man kanske skulle ta sig dit bara för att roa sig lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hacke, är det inte dags att ta av sig tomteluvan nu? Knut kör julen ut, vet du väl. Imorgon. 🙂 Min image kan skadas allvarligt om några av mina hårda kompisar ser mig träffa en massa nördar i tomteluvor vid bögringen på C. Hacke, du får inte ha luvan å skidglasögonen på! 😉 Shit, kom just på att jag slarvat bort min image under julen så då kvittar det 😛 Har någon hört nå´t från Rockisfarbrorn? /R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 ta med kamera! ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Nää..tänkte just fråga dig ®offe om du sett fabbo Rockfart... denna gången kanske han kan släppa ringhörnan o komma in i matchen?... kanske läge att skicka ett PM? Bögringen ja...kom precis på att jag hört det förut... ska vi flytta mötesplatsen.. kan ju bli pinsamt om det hänger med 10 bögar på krogen också 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Bögringen ja...kom precis på att jag hört det förut... ska vi flytta mötesplatsen.. kan ju bli pinsamt om det hänger med 10 bögar på krogen också 😉 Tvärtom, det kan ju bli ännu roligare om då, om man har den läggningen alltså 😛🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Tvärtom, det kan ju bli ännu roligare om då, om man har den läggningen alltså 😆😆😆 ..now u're shocking me..... plåtbyxorna på alltså 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hacke, är det inte dags att ta av sig tomteluvan nu? Knut kör julen ut, vet du väl. Imorgon. 😆 Min image kan skadas allvarligt om några av mina hårda kompisar ser mig träffa en massa nördar i tomteluvor vid bögringen på C. Hacke, du får inte ha luvan å skidglasögonen på! Ok. Då kör jag lack och läder istället. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 ..guldkedja och uppknäppt hawaiiskjorta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 jag får kolla med min sjuksyster om min rullator får köras i öliserat tillstånd (utan tillstånd) och om man nu kan få till stånd ett sådant (sådant vadååå? 😠 ?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 jag får kolla med min sjuksyster om min rullatorfår köras i öliserat tillstånd (utan tillstånd) och om man nu kan få till stånd ett sådant (sådant vadååå? 🙂 ?) Får du stånd av din sjuksyster?? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 jag får kolla med min sjuksyster om min rullatorfår köras i öliserat tillstånd (utan tillstånd) och om man nu kan få till stånd ett sådant (sådant vadååå? 🙂 ?) Schyrre Rockis, men vore det inte bättre om du tog rullstolen? 🙂 Tänkte tigga skjuts till centralen sen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Får du stånd av din sjuksyster?? 🙂 jag tror han menade TILL- Men till och från är man osäker på vad han menar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 jag menar bara att sjuksyrran tycker det vore trevligt om jag fick stånd... um.. nu blev det knasigt igen... 🙂 *djupa veck* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 jag menar bara att sjuksyrran tycker det vore trevligt om jag fick stånd... um.. nu blev det knasigt igen... 🙂 *djupa veck* Det var inte så att det var syrran som blev sjuk när du fick... näee, lika knasigt här 🙂 *engelsk blodhund* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 jag menar bara att sjuksyrran tycker det vore trevligt om jag fick stånd... um.. nu blev det knasigt igen... 😱 *djupa veck* Det var inte så att det var syrran som blev sjuk när du fick... näee, lika knasigt här 😱 *engelsk blodhund* Jisses va jobbiga ni kommer att bli när ni blir fulla tillsammans! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 jag menar bara att sjuksyrran tycker det vore trevligt om jag fick stånd... um.. nu blev det knasigt igen... 😱 *djupa veck* Det var inte så att det var syrran som blev sjuk när du fick... näee, lika knasigt här 😱 *engelsk blodhund* Jisses va jobbiga ni kommer att bli när ni blir fulla tillsammans! 😳 .....jobbigARE 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 Innebär det här att det är officiellt att RingoFart kommer? Vafalls Rockfart..sitter du i rullstol.. vad har du gjort nu?.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 sitter du i rullstol.. vad har du gjort nu?.. Nä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 har du galleri, rockfart!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 jag sitter bakom ett fönster med galler i 😄 har man inget galler går det även bra med en hjärna med celler i 😛 nä, inget riktigt, det är ett webbgalleri, Smygtitt här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Kom igen nu o skicka PM till VacUm och gör er officiellt anmälda... o bara så ni vet: inget slinger sen!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baltazar Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 det är vid sånahär tillfällen man är olycklig över sin ålder 😕 men ha de så kul 🙂... om 2 år... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 jaha... Då får väl barnen i bushen endast skalda era utsvävningar... Fan va de suger i thn just nu 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Kom igen nu o skicka PM till VacUm och gör er officiellt anmälda... o bara så ni vet: inget slinger sen!! 😆 Vacce; här kommer ett PM: Hej VacUm, vill härmed på detta och endast detta sätt förannonsera min ankomst till tidigare i detta forum utanonnserade IRL-träff. Jag har inga avsikter att framledes slingra mig, som Demo så vulgärt uttrycker det, men vill ändock friskriva mig ur en situation där blott och bart du och jag blir de enda deltagarna som söker varandras sällskap runt och omkring den så kallade bögringen på Stockholm Central. Trist att stå där och skrika vaa - - Cuum, va-CUM... Fy fan vilken låg humor, nu går jag och lägger mig! 🙂 /Mr ® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.