Evert Postat 24 mars 2010 Dela Postat 24 mars 2010 funderar att byta daw till Logic från Cubase, kollat lite olika datorer från Mac, Imac passar min plånbok, det finns dock bara en firewire port på datorn, och vad jag förstår går det ej att sätta dit fler, och så till frågan om någon orkar förklara/tala om det för mig, den enda porten som finns kommer att tas upp av mitt firewire interface, men jag kommer troligen vilja ansluta en DSP typ tc´s powercore, kan man sätta den i själva ljudkortet, eller finns det någon manick som kan koppla flera firewire kablar till en firewire utgång? skulle vara tacksam för svar mvh Evert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
James Blansing Postat 24 mars 2010 Dela Postat 24 mars 2010 funderar att byta daw till Logic från Cubase, kollat lite olika datorer från Mac, Imac passar min plånbok, det finns dock bara en firewire port på datorn, och vad jag förstår går det ej att sätta dit fler, och så till frågan om någon orkar förklara/tala om det för mig, den enda porten som finns kommer att tas upp av mitt firewire interface, men jag kommer troligen vilja ansluta en DSP typ tc´s powercore, kan man sätta den i själva ljudkortet, eller finns det någon manick som kan koppla flera firewire kablar till en firewire utgång? Det går att seriekoppla genom antingen ljudkortet eller DSP:en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Evert Postat 24 mars 2010 Trådstartare Dela Postat 24 mars 2010 Det går att seriekoppla genom antingen ljudkortet eller DSP:en. tack då vet jag,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.