Bastian Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Hej! tänkte lägga an en presentation av mig bland er övriga. Jag är 25 år och hållt på med musik sen 5 års åldern. Jag är pianist och undervisar bl.a. barn. Jag är till största delen självlärd men har lärt mig en del på jazzistitutet i malmö. Jag har framförallt fastnat för konsten att improvisera och det kreativa vid skapandet. Har en lite hemstudio som precis uppgraderats en aning, där jag framförallt gör olika beats man kan snöa iväg på. Har gjort lite filmmusik och spelmusik, en proffession jag gärna skulle vilja hålla på med på fulltid. jag hoppas att kunna ta del av alla Era kunskaper, vilka verkar vara många, för att utvecklas som musiker och producent. ha det nice! peace sebastian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Härligt, välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Jag är till största delen självlärd men har lärt mig en del på jazzistitutet i malmö. ha det nice! Välkommen! Malmö? Då kommer du på Fredag va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bastian Postat 11 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2005 hej! det hade varit mycket trevligt... jag är från lund men bor i malmö nu var jag studerar interaktionsdesign på K3... jag har dock planer för fredag men tackar för inbjudan och hoppas fler tillfällen ges. /zeb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Välkommen välkommen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Welcome som tusan =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Välkommen välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rygge Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 välkommen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Tjena! 😏 Hoppas du trivs! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Seriös presentation! Välkommen hit! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Känn dig som hemma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Javisst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Hej och välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 Whälcommen heet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 17 januari 2005 Dela Postat 17 januari 2005 välkommen till det som du själv säger det bästa foumet!😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.