SmiLeyyy Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 (redigerat) Hej! Vi söker professionell sångerska med utstrålning och scenvana. Musikvideo ska spelas in, singeln är signad worldwide, men vi saknar det kvinnliga frontansiktet! genre: Dance/popdance/eurodance Kriterier: * Bra sångröst, bred och stark. * Utstrålning/karisma "the it factor" * Se bra ut * Ha scenvana och våga vara vild på scen * Vara mellan 20-30år * Humor/personkemi med producent, låtskrivare, andra gruppmedlemmar. Är du den vi söker efter? Skicka foto och röstdemo till sangerska_sokes@live.se Vi behöver detta snarast, då allt detta ska släppas till våren! Mvh T Redigerat 23 mars 2010 av SmiLeyyy
Guitar Nilsson Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Hej! Vi söker professionell sångerska med utstrålning och scenvana. Musikvideo ska spelas in, singeln är signad worldwide, men vi saknar det kvinnliga frontansiktet! genre: Dance/popdance/eurodance Kriterier: * Bra sångröst, bred och stark. * Utstrålning/karisma "the it factor" * Se bra ut * Ha scenvana och våga vara vild på scen * Vara mellan 20-30år * Humor/personkemi med producent, låtskrivare, andra gruppmedlemmar. Är du den vi söker efter? Skicka foto och röstdemo till sangerska_sokes@live.se Vi behöver detta snarast, då allt detta ska släppas till våren! Mvh T Jag tror efter lite eftertanke att jag avstår att söka, det är nog ingen idé.... 😆
Analogfreak (oregistrerad) Postat 23 mars 2010 Postat 23 mars 2010 Jag tror efter lite eftertanke att jag avstår att söka, det är nog ingen idé.... 😆 Du är nog lite för ful för det här projektet. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.