Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
YEEES fick tag pÄ EZDRUMMER LITE... Ä det va inte pÄ agenturens sida xD

Hitta den pĂ„ EMNORDICS hemsida... dĂ€r man typ kan ladda ner olika saker till NanoPAD Ă„ Nano prylarna sĂ„g jag EZDRUMMER som en fil 🙂

http://www.emnordic.se/front.asp?artnum=8011101&lang=SE

Men kan du installera utan serial?

Postat

Lite verisionen ska vara gratis enligt Toontracks hemsida.. hoppas iaf 😛

Postat

Hej,

lite klargörande. LITE-versionen Àr förvisso gratis, men finns inte för nedladdning hos oss, utan Àr endast inkluderad med vissa tredjepartsprodukter (som NanoPad i det hÀr fallet). Du kan ladda ner installeraren, men du behöver ett serienummer registrerat för att kunna auktorisera och anvÀnda produkten.

Postat

🙂

Skulle sĂ„ gĂ€rna vilja testa den 🙁

Eftersom man inte har trummor Àr sÄ bra trummis sÄ Àr det den bÀsta polarn =/

Postat (redigerat)
🙁

Skulle sĂ„ gĂ€rna vilja testa den 🙁

Eftersom man inte har trummor Àr sÄ bra trummis sÄ Àr det den bÀsta polarn =/

Det kanske Àr nÄgon pÄ forumet som har en serial som de inte anvÀnder? Jag kanske har det tex (ska kolla ikvÀll).

Annars sÄ kan du ju köpa nÄn pryl (som du ÀndÄ behöver) som bundlas med EZ Lite eller köpa billigaste möjliga version?

Btw, som medborgare i skatte/försĂ€kringssystemet Sverige sĂ„ behöver du inte se hela kostnaden som en faktisk kostnad (Toontrack Ă€r Svenskt) 😛

Cheers!

EDIT: Jag hoppas man kan/fÄr överföra serials och att de inte Àr lÄsta till hÄrdvaran man fÄtt det bundlat med. Ska kolla detta.

Redigerat av ONSatan
Postat
Det kanske Àr nÄgon pÄ forumet som har en serial som de inte anvÀnder? Jag kanske har det tex (ska kolla ikvÀll).

Annars sÄ kan du ju köpa nÄn pryl (som du ÀndÄ behöver) som bundlas med EZ Lite eller köpa billigaste möjliga version?

Btw, som medborgare i skatte/försÀkringssystemet Sverige sÄ behöver du inte se hela kostnaden som en faktisk kostnad (Toontrack Àr Svenskt)

Cheers!

EDIT: Jag hoppas man kan/fÄr överföra serials och att de inte Àr lÄsta till hÄrdvaran man fÄtt det bundlat med. Ska kolla detta.

UBER TACK...

Fast tror inte du behöver.. Det Àr fel pÄ sjÀlva nedladdningen som kommer ifrÄn emnordic.se, vissa filer saknas sÄ det funkar kanske ÀndÄ inte..

Ska se idag ifall man ÀndÄ kan öppna den via Cubase sen.

Den kom med NanoKontrollern va? har ÀndÄ funderat pÄ att köpa NanoKontrollern

Postat
UBER TACK...

Fast tror inte du behöver.. Det Àr fel pÄ sjÀlva nedladdningen som kommer ifrÄn emnordic.se, vissa filer saknas sÄ det funkar kanske ÀndÄ inte..

Ska se idag ifall man ÀndÄ kan öppna den via Cubase sen.

Den kom med NanoKontrollern va? har ÀndÄ funderat pÄ att köpa NanoKontrollern

Hello,

Du kommer fortfarande behöva ett serial vid installationen (Àr jag nÀstan sÀker pÄ...).

EZD Lite ska tydligen följa med vissa nano-prudukter. Jag har sjÀlv fÄtt det med ett par ljudkort.

Kolla bundlingen pÄ saker du har pÄ "att köpa -listan"...

Cheers!

Postat

Finns det inte nÄgon demoversion hos Toontrack dÄ?

Jag kan inte annat Ă€n rekommendera EZ Drummer dock 😛 .. Har haft det sen det slĂ€pptes, och det var vĂ€rt varje krona!

Postat

Ett hett tips Àr att testa DrumCore som finns i en gratisversion hÀr: http://www.drumcore.com/TemplateMain.aspx?contentId=65 Jag hittade det precis och Àr toknöjd! Det fungerar ganska mycket som EZDrummer och gratisvarianten rÀcker lÄngt. Blir jag superpolare med det lÀr jag nog kosta pÄ mig en tuffare version av det... Hittills Àr jag grymt imponerad av hur lÀttjobbat det Àr.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.