Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena - jag Àr pÄ jakt efter samarbetspartner[s ?]. Har följt Studio Forum som tyst ÄskÄdare ett bra tag och det Àr inget snack om att det finns bÄde trevligt folk och mycket kompetens hÀr.

Senaste samarbetsprojekt:

http://www.myspace.com/kmcmetalmusic

Egna lÄtar:

http://www.myspace.com/kristoferdahl

Jag spelar gitarr, sjunger och har hemmastudio med separat sÄng/förstÀrkarbÄs. Jag lyssnar pÄ och spelar Àven helt andra musikstilar Àn exemplen ovan sÄ lÄt inte hÄrdrocksoundet avskrÀcka.

Jag har Àven pysslat med marknadsföring pÄ Internet, och har idéer om hur detta skulle kunna komma till anvÀndning för musikprojekt.

Jag har inga som helst förutfattade meningar om hur ett samarbete bör vara - sÄ hör av dig om du brinner för det du hÄller pÄ med oavsett musikaliska preferenser (etc), sÄ startar vi nÄgot stort!

PMa eller maila pÄ k(at)gmc.my

/Kristofer

Annons
  • 11 mĂ„nader senare...
Postat

Jag tyckte vÀl att jag kÀnde igen dig frÄn GuitarMasterClass.net

...KĂ€nde igen namnet.

Kul att du dyker upp! Jag brukade titta pÄ "lick of the day" rÀtt mycket för nÄgra Är sedan. PÄ den tiden spelade du pÄ en Parker.

(Nu skriver jag lÄtar istÀllet för disciplinerat gitarrövande.)

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Gillade Set me on fire....., schysst blandning mellan programmerat och guror...

Postat

Kul att du dyker upp! Jag brukade titta pÄ "lick of the day" rÀtt mycket för nÄgra Är sedan. PÄ den tiden spelade du pÄ en Parker.

(Nu skriver jag lÄtar istÀllet för disciplinerat gitarrövande.)

Ajabaja man fĂ„r aldrig sluta öva disciplinerat... 😉 Nej allvarligt du borde kolla in lick of the day nu för vi har Ă€ntligen fĂ„tt in lite nytt material dĂ€r! Parkern Ă€r fortfarande mitt favoritinstrument, och jag har dregglat över en Parker fly mojo rĂ€tt lĂ€nge...hoppas kunna skaffa en sĂ„dan nĂ„gon gĂ„ng.

Postat

Gillade Set me on fire....., schysst blandning mellan programmerat och guror...

Grymt kul att höra! Det var tÀnkt att det skulle bli en Rammstein-aktig lÄt, men vi gick istÀllet Ànnu mer mot disko hÄllet (typ).

Skulle sjÀlv gÀrna göra mer sÄna lÄtar - Àlskar sÄnt som Àr stilöverskridande. Tycker att det finns sÄ mycket duktigt folk som stirrar sig blinda pÄ att skriva och producera pÄ ett "korrekt" sÀtt, man försöker passa in i en viss stil.

Oftast har dock de band som folk strĂ€var mot sjĂ€lva varit riktigt banbrytande stilmĂ€ssigt - sĂ„ fenomenet Ă€r lite underligt. Oj sorry nu vart det visst lite off topic och fullt med syftningsfel đŸ˜±

Postat

Har kollat lite pĂ„ gmc tidigare....mycket bra jobbat. 🙂

Tack!!

Kul att denna trÄd fick en revival förresten, fortfarande lite torrt pÄ samarbetsfronten för min del...sÄ jag hÄller tummarna för att nÄgon hör av sig!

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Grymt kul att höra! Det var tÀnkt att det skulle bli en Rammstein-aktig lÄt, men vi gick istÀllet Ànnu mer mot disko hÄllet (typ).

Skulle sjÀlv gÀrna göra mer sÄna lÄtar - Àlskar sÄnt som Àr stilöverskridande. Tycker att det finns sÄ mycket duktigt folk som stirrar sig blinda pÄ att skriva och producera pÄ ett "korrekt" sÀtt, man försöker passa in i en viss stil.

Oftast har dock de band som folk strĂ€var mot sjĂ€lva varit riktigt banbrytande stilmĂ€ssigt - sĂ„ fenomenet Ă€r lite underligt. Oj sorry nu vart det visst lite off topic och fullt med syftningsfel đŸ˜±

Kolla in vÄran musik...., inget korrekt dÀr inte...

Vi blandar metal, EBM, Trance och allt annat som passar oss för dagen......

Violent work of art

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.