Björn Olsberg Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Vi har märkt att ljudkortsfrågorna har duggat tätt i forumet Datorer/tillbehör. För att få lite struktur i det hela så har jag plockat ut samtliga (hoppas jag) trådar som har med ljudkort att göra och lagt dem i ett eget forum kallat Ljudkort. Det är alltså här alla frågor och tips gällande ljudkort ska postas framöver. Naturligtvis syns forumet även i Forumöversikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 SKÖNT! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2005 Härligt, och är det någon tråd som dyker upp och som på ett eller annat sätt sammanfattar de vanligaste frågorna - eller om någon har lust att sammanställa en FAQ - , skicka mig ett PM så nitar jag tråden (ligger överst och syns av alla som är på väg att posta i forumet). På så vis kan vi slippa många av de dubbla frågeställningar som postas där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Perfekt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 eller om någon har lust att sammanställa en FAQ Gimme an N, gimme an E, gimme a K, gimme an O... now whatchagot?? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Antar att Nattis blir admin... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Gimme an N, gimme an E, gimme a K, gimme an O... now whatchagot?? 😛 n-Ko ? Muuuuu... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 11 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2005 Hahaha! *tar mig för flinten* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 eller om någon har lust att sammanställa en FAQ Gimme an N, gimme an E, gimme a K, gimme an O... now whatchagot?? 😕 Vi får väl se med den biten. Gott Olsberg, detta har vi saknat länge! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 12 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 12 januari 2005 Gott Olsberg, detta har vi saknat länge! 😆 Ett nytt forum eller att jag klappar mig på den numera ofrivilliga flinten? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 12 januari 2005 Dela Postat 12 januari 2005 Välj själv, men jag hade nog mest forumet i åtanke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tormee Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 Bra Ide....hatar mitt ljudkort just nu, så jag kan kanske få lite tips o hjälp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Albert.D Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 Hejsan! Jag har en fråga om Terratec´s ljud kort i största allmänhet. Men jag har sneglat på Phase 88 rack modellen är det det ett bra kort/inspelnings/enhet för pengarna ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.