flygeln28 Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Tjena! Jag har hållt på i ca 4 år med ljudteknik och är nu beredd att mixa andras låtar helt gratis. Näst intill allt jag mixar görs i cubase 5. Varför jag erbjuder mig gratis beror på att jag självklart vill utvecklas mer inom just ljudtekniken. Så det är bara att skicka över just eran låt och så börjar jag att mixa,när jag mixat färdigt så meddelar jag givetvis det. Ni kan även nå mig på min mail som är: s----p@hotmail.com / Simon
serenity (oregistrerad) Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 Hej! Jag har lite låtar som det vore kul att höra hur någon annan mixar! Hoppas du är intresserad, du vill väl ha hela projekt? Hur löser vi det eftersom det är ganska stora filer? Jag kör med Cubase 5, och Studio One (Presonus). Mvh Rappe
flygeln28 Postat 20 mars 2010 Trådstartare Postat 20 mars 2010 Du skulle ju kunna skicka låten/låtarna via min msn som är samma som min epost adress:) Du kan gärna skicka dom i formatet som cubase 5 stödjer 😄 Skulle vara kul att höra hur du mixat sedan när jag är klar med mixen och kanske kunna lära lite av varandra:)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.