Jump to content
Annons

Kopiera proj i SX3 utan ljudkort

Recommended Posts

GIGAN (oregistrerad)
Postat

Spelade in vårt gig igår kväll, men lämnade racket med ljudkortet i lokalen efteråt :rolleyes:

Skulle vilja lyssna och ev mixa lite, men hur för jag över proj med ljudet utan att ha ljudkortet inkopplat?

Går det att leta upp proj bland dokument och på det sättet föra över ljudfilerna till usb minne och annan dator,

eller går det på annat sätt?

Tacksam för alla goda råd!

Annons
Postat

Jag brukar bara flytta över hela project-mappen och öppna cpr filen. Tror den klagar på fel ljudkort, men det är bara välja nytt ljudkort.

GIGAN (oregistrerad)
Postat
Jag brukar bara flytta över hela project-mappen och öppna cpr filen. Tror den klagar på fel ljudkort, men det är bara välja nytt ljudkort.

OK tack Peter 😛

Jag vågade inte hoppas på att det skulle vara så enkelt, men jag ska testa och återkommer med resultat!

GIGAN (oregistrerad)
Postat
OK tack Peter 😄

Jag vågade inte hoppas på att det skulle vara så enkelt, men jag ska testa och återkommer med resultat!

Problemet löst!

Tack Peter 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.