JonasToA (oregistrerad) Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 (redigerat) Jag har ett Firewire ljudkort (M-Audio ProFire 610) till min mac och använder Logic Pro, nu har jag beslutat att ja ska köpa en mixer för första gången. Jag har funderat på denna: ALTO L-20 Min största frågan är om, kan jag använda mixern till kanalerna i Logic Pro?, eller kan jag bar använda den til hårdvara,l ex. Instrument/Mikrofoner osv.? Jag vill ha en mixer som kan båda, ex. att kunna koppla synthen via mixern. Men ändå använda andra kanaler till Logic Pro's kanaler i programmet. Mvh Jonas... Redigerat 20 mars 2010 av JonasToA
laxlaxlax Postat 20 mars 2010 Postat 20 mars 2010 (redigerat) VAD MENAR DU MED ATT ANVÄNDA MIXERN TILL KANALERNA I LOGIC PRO? JA, DU KAN ROUTA UT EN ELLER FLERA KANALER OCH DRA GENOM MIXERN OM DU VILL - OM DU VILL ANVÄNDA VOLYMREGELN, EQN ELLER PANPOTTEN, OCH SEDAN TILLBAKA TILL DATORN. FÖR EGEN DEL TYCKER JAG DATOR+MIXER ÄR EN ONÖDIG & KRÅNGLIG KOMBINATION OM MAN INTE HAR MYCKET EXTERNA EFFEKTER MAN VILL HA KOLL PÅ. MEN FÖRKLARA GÄRNA VAD DE ÄR DU VILL GÖRA. MVH / LAX Redigerat 20 mars 2010 av laxlaxlax
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.