Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Snyggt!

Jag anar ett sk. "hemarbete" på jobbet, i annat fall har du ett nice garage.

Men du mannen, köp en ny musmatta!!

Postat
Snyggt!

Jag anar ett sk. "hemarbete" på jobbet, i annat fall har du ett nice garage.

Men du mannen, köp en ny musmatta!!

Hahah den musmattan är fanimej legandarisk 😑 men det ska jag göra tack tack

maart (oregistrerad)
Postat

Snyggt!

Får du en bra (ergonomisk) arbetsplats där? tycker det ser ut som skärmen är ganska högt upp i förhållande till tangentbord och mus... men det kanske funkar. Snyggt i alla fall!

Kör du både 002 och 003?

Postat
Snyggt!

Får du en bra (ergonomisk) arbetsplats där? tycker det ser ut som skärmen är ganska högt upp i förhållande till tangentbord och mus... men det kanske funkar. Snyggt i alla fall!

Kör du både 002 och 003?

Ja helst skulle jag vilja satt skärmen på ett fäste så jag kan sänka den en bit, men det verkar inte som om LG har sådana till just denna typ av skärm 😑, men förhoppningsvis ska det funka.

Jag köpte en Crane song spider som jag skulle kört via ADAT för att upptäcka att den var sönder på Digi 002 därav köpte jag en Digi 003.

Postat

Mycket fint jobbat! Ser trevligt ut att jobba med! Det är grymt underskattad att ha en välvårdat och städat arbetsmiljö =)

maart (oregistrerad)
Postat
Ja helst skulle jag vilja satt skärmen på ett fäste så jag kan sänka den en bit, men det verkar inte som om LG har sådana till just denna typ av skärm 😕, men förhoppningsvis ska det funka.

Jag köpte en Crane song spider som jag skulle kört via ADAT för att upptäcka att den var sönder på Digi 002 därav köpte jag en Digi 003.

ok soft!

hur stor tycker du skillnaden är mellan 002 och 003? tänker i första hand på preamparna (inte Crane då alltså... 😄 )

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.