Johan Ericson Postat 19 mars 2010 Postat 19 mars 2010 Hjälp mig! Jag har en Alesis Multimix 16 Firewire som inte vill funka, datorn säger att den är ansluten och förstår att det är ett ljudkort, men tillhörande drivrutiner och Cubase säger att den inte är ansluten... Vad ska jag göra, jag har provat allt känns det som, men inget funkar! Snälla Hjälp!
Johan Ericson Postat 19 mars 2010 Trådstartare Postat 19 mars 2010 Vad är det du provat? VI har provat allt. Installerat ett nytt windows, nya drivrutiner till firewire kortet, uppgraderat drivrutinerna till mixern, nya drivrutiner till moderkortet, gjort precis som det står i guiden... osv. Kör den på en PC.
Johan Ericson Postat 19 mars 2010 Trådstartare Postat 19 mars 2010 När vi startar mjukvaran så står det: Driver error: Device is not accesible Check the driver configuration or device connection. Men windows finner enheten och säger att den funkar som det ska. Även cubase säger att enheten inte finns och jag får "error code: 1"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.