Antevante Postat 11 januari 2005 Postat 11 januari 2005 Har smugit omkring här ett tag nu och har insett att det kan vara vettigt och registrera sig. Jag har jobbat som Dj i drygt 11 år med inriktning på vocalhouse, deephouse. Jag har även sedan typ 2 år börjat producera mina egna tracks och har hitills klämt fram ett 15 tal låtar, nästan uteslutande remixar då det inte direkt vimmlar av sångare/sångerskor där jag bor. Jobbar för tillfället i Cubase där jag har mycket kvar att lära för jag har haft problem och bestämma mig vad som passar mig bäst (nybörjar problem) Nog tjatat om mig, det ska bli kul att ge sig in på forumet, för med era skills så kommer man nog lära sig nått nytt varje dag! Tjaba ! 🙂
ThomasJ Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 (redigerat) Nämen tjena o varmt välkommen!Kul att du pysslar med house! Redigerat 12 januari 2005 av DjBox
insolitus Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Härligt med ännu mera house! Varmt välkommen!
Lundin Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 Välkommen hit... vart är det du bor om det inte vimlar av tjejer? På kalfjället kanske? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.