julledrulle Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 (redigerat) Åhh jag blir så arg. Sånt här händer så sällan men när man jobbar under tidspress det är då programmet ska jävlas med en :-( Plötsligt hittar jag inga trummset alls under GA1's lista. Där har alltid funnits ca 20 olika trummset. Det första VST-spåret har fortfarande ljud från GA1 "GM Percussion" Men tittar jag i listan på det spåret är det tomt där med. Jag lekte tidigare med Loop masher i ett annat projekt och var då inne på F5-menyn (MediaBay) Snälla hjälp, detta ska vara klart idag!!! Redigerat 20 mars 2010 av julledrulle
julledrulle Postat 18 mars 2010 Trådstartare Postat 18 mars 2010 (redigerat) Gaaahhh det gäller inte bara Grove Agent1 Alla "inserts" m.m. som har samma load/sökfunktionsruta i Cubase5 är nu tomma jag hittar t.ex. inte ens olika Reverb förslag i den menyn heller ?!?! 😆 Redigerat 18 mars 2010 av julledrulle
julledrulle Postat 18 mars 2010 Trådstartare Postat 18 mars 2010 Problem löst. 😄 Hittade någon slags resetknapp i MediaBay menyn !?!
CHAE Postat 19 mars 2010 Postat 19 mars 2010 Hej! Skönt att det löste sig och att du kom igång med proddandet igen 😑 En bra grej kan vara att skriva någonting i stil med "problemet löst" eller så i ämnesraden. Om inte annat så kanske det kan hjälpa någon annan som har ett eventuellt liknande problem. Ha en bra helg! /CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.