Rabieshund Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Hittade en länk på fejjan till dessa två personer som gör covers (och egna låtar) i en jäkligt kul stil. Riktigt roliga arrangemang och videos!
DivineCo Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Lysande. Är rejält tröt på alla mesiga indiecoverversioner som har gjorts på alla möjliga låtar på senare tid men detta är fan briljant.
laxlaxlax Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Kul! Men otäckt uttryck på den tjejjen - stel som sten i ögonen!
Demonproducenten Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 (redigerat) ja.... kompetent, påhittigt, roligt (skrattade hysteriskt åt den blå klubbmuffen), coolt men.... lite el cheapo att ta etablerade dunderhitar å göra covers på man har så mycket gratis redan från start och lite tjatigt när man sett ett par stycken - samma ideer både video å arrmässigt laxen: tror du inte det är för att hon i många fall läser från textbladet? Redigerat 17 mars 2010 av Demonproducenten
Rabieshund Postat 17 mars 2010 Trådstartare Postat 17 mars 2010 Jo jag vet, hennes blick är lite läskig. Ungefär 40% av alla kommentarer på låtarna handlar om det. 🙂 Demon: Jo det är kanske sant. Fast de har också lagt upp en del egna låtar också!
Demonproducenten Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Jo jag vet, hennes blick är lite läskig. Ungefär 40% av alla kommentarer på låtarna handlar om det. 😄 Demon: Jo det är kanske sant. Fast de har också lagt upp en del egna låtar också! jo jag såg det också inte riktigt lika kul då 🙂 men visst är dom bra många här kan fundera över deras ljudbild å sen fundera över om det är utrustningen för många pengar, det fullvärdiga studiobygget med allsköns komplicerad akustikbehandling - eller nåt annat som avgör jag tycker inte hon är så läskig - mer lite cool faktiskt men hennes mousche kunde hon ju sminka ner lite...
Johnny Boi Postat 17 mars 2010 Postat 17 mars 2010 Absolut helt fantastiskt! Låtarna, arren, videona, alla fräcka gamla instrument och effekter de har... Himla mysigt ställe! Jag skulle vilja vara där och leka loss jag också! Tror jag ska köpa deras låtar på iTunes för att stödja dem. Och hennes ögon har jag inga problem med - jag tycker hon är skitsnygg. 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.