Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hittade en länk på fejjan till dessa två personer som gör covers (och egna låtar) i en jäkligt kul stil. Riktigt roliga arrangemang och videos!

Annons
Postat

Lysande. Är rejält tröt på alla mesiga indiecoverversioner som har gjorts på alla möjliga låtar på senare tid men detta är fan briljant.

Postat (redigerat)

ja.... kompetent, påhittigt, roligt (skrattade hysteriskt åt den blå klubbmuffen), coolt

men.... lite el cheapo att ta etablerade dunderhitar å göra covers på

man har så mycket gratis redan från start

och lite tjatigt när man sett ett par stycken - samma ideer både video å arrmässigt

laxen: tror du inte det är för att hon i många fall läser från textbladet?

Redigerat av Demonproducenten
Postat

Jo jag vet, hennes blick är lite läskig. Ungefär 40% av alla kommentarer på låtarna handlar om det. 🙂

Demon: Jo det är kanske sant. Fast de har också lagt upp en del egna låtar också!

Postat
Jo jag vet, hennes blick är lite läskig. Ungefär 40% av alla kommentarer på låtarna handlar om det. 😄

Demon: Jo det är kanske sant. Fast de har också lagt upp en del egna låtar också!

jo jag såg det också

inte riktigt lika kul då 🙂

men visst är dom bra

många här kan fundera över deras ljudbild å sen fundera över om det är utrustningen för många pengar, det fullvärdiga studiobygget med allsköns komplicerad akustikbehandling - eller nåt annat som avgör

jag tycker inte hon är så läskig - mer lite cool faktiskt

men hennes mousche kunde hon ju sminka ner lite...

Postat

Absolut helt fantastiskt! Låtarna, arren, videona, alla fräcka gamla instrument och effekter de har... Himla mysigt ställe! Jag skulle vilja vara där och leka loss jag också! Tror jag ska köpa deras låtar på iTunes för att stödja dem. Och hennes ögon har jag inga problem med - jag tycker hon är skitsnygg. 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.