clangen Postat 16 mars 2010 Postat 16 mars 2010 (redigerat) Hej! När jag ska spela in i cubase le med mitt emu0202 ljudkort så avbryts det efter en kort stund med förklaringen att ASIO went out of sync. Antog att det var fel i inställningarna mellan ljudkortet och cubase, så jag tänkte ändra inställningarna i multimedia setup. När jag väl försöker med att synca ljudkortet så står det Error code: FF8-5-000C, device can not be found. Någon som vet vad felet kan vara? Jag håller på att bli galen och vore evigt tacksam för hjälp! mvh Redigerat 16 mars 2010 av clangen
D200 Postat 18 mars 2010 Postat 18 mars 2010 Hej! När jag ska spela in i cubase le med mitt emu0202 ljudkort så avbryts det efter en kort stund med förklaringen att ASIO went out of sync. Antog att det var fel i inställningarna mellan ljudkortet och cubase, så jag tänkte ändra inställningarna i multimedia setup. När jag väl försöker med att synca ljudkortet så står det Error code: FF8-5-000C, device can not be found. Någon som vet vad felet kan vara? Jag håller på att bli galen och vore evigt tacksam för hjälp! mvh Kolla om det finns nyare firmware till kortet...minns inte vart man gör det men finns nån uppdaterare när man installerar programvaran...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.