Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Jag har testat en black devil, och den var skön att lira på iaf. Men hur den låter vet jag inte riktigt för spelade den på en sunkig 400-kronors stärkare! 🙂

Black Devil kostade 3000 och är modellen under. Märket är Supreme (typ börsens egna märke?)

Asså för 1500 så är den nog bra, ja menar vad får man för 1500 annars? En elgitarr från toys'r'us? ^^

Redigerat av hwasser
  • 2 veckor senare...
Postat

De är tillverkade i Kina och är sålda under flera namn och jag har provspelat flertalet ex av et märke som var reade ned till 1400kr och kan säga som så att de var i princip stum i tonen och radien på brädan var platt som en pannkaka och snubben i musikaffär tänkte inte alls sänka stränghöjden heller vilket var så på alla ex att man kan valla en kamel under men ändock som sagt helt döda i ton o resonangs.

Jag har själv köpt en här i Sverige hyfsat okänd Gibson wannabe av Gibson.. ja typ fenders Squire och kommer nog att recensera den när den har landat här hemma hos mig, en del säger den att stå över Epiphone andra säger anus...ja den som lever får se.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.