Twilight_Zound Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 (redigerat) Tydligen ÄGER jag "Enligt stim" rätten till Verket PERCEZIONI D'AMORE... 😄 IPI-nr 406516577 Tyvärr finns det ingen verkanmälan..Men va fan.. Jag har INTE anmält verket..Och!! gruppen som spelar det i youtube heter hör och häpna....COSMICA... ett gammalt nick som jag använt bla på den gammla siten "Vitaminic"... Vad fan gör man... 😄 Redigerat 14 mars 2010 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KillwithSkill Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 Jag har oxå ett par låtar som jag inte har en aning om vad fasen det är.. Tydligen vanligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 14 mars 2010 Trådstartare Dela Postat 14 mars 2010 (redigerat) Ok...Bara att håva in dåå.. EDIT: Det står NCB i Mekaniskt Sällskap...Är det av betydelse.. Redigerat 14 mars 2010 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HenryHustler Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 Hej, Vadå vanligt? Det finns ju en anledning för att man ligger under STIM och måste ju ha någon relation till det som man står under? Eller hur? Hur ser ni detta förresten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 14 mars 2010 Dela Postat 14 mars 2010 (redigerat) Ok...Bara att håva in dåå.. EDIT: Det står NCB i Mekaniskt Sällskap...Är det av betydelse.. NCB står för det mekaniska, alltså fonogram. Du får ersättning för varje tryckt eller såld platta (minns inte vilket av dem). Någon annan kanske kan fylla i. Redigerat 14 mars 2010 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 15 mars 2010 Dela Postat 15 mars 2010 När man anmäler verk på stim är det en låt eller en skiva? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 15 mars 2010 Dela Postat 15 mars 2010 När man anmäler verk på stim är det en låt eller en skiva? 😄 Man anmäler låt för låt. Man ska inte kunna ha låtar anmälda där om man själv inte anmält dem. Någon har skrivit fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 15 mars 2010 Trådstartare Dela Postat 15 mars 2010 Kanske ska ta kontakt med gruppen och kolla vad som hänt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 15 mars 2010 Dela Postat 15 mars 2010 jomenvisst shoo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.