Jump to content
Annons

De nya mobilernas teknik med kameran


debatt

Recommended Posts

Vad tycker ni om den nya mobilerna??

Men dem kan man ta ett kort på någon vemsomhelst och sedan trycka på en knapp så kommer all info om den personens besök på Internetsidor upp.

Alltså vilka sidor personen i fråga besökt och om man är medlem på Twitter, YouTube, MySpace, Facebook etc.

Tycker det verkar väldigt märkligt. Förutsätter inte det att personen har sin bild på de sidorna??

😆

[källa: sidoartikel i en tidning jag läste, Metro i mars var det nog...]

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jisses...

Jag har en mobil som när man ringer upp en person kan "spela in" allt personen tänker på under samtalet. När samtalet sedan är avslutat kan man "spela upp" personens tankar och stämma av om allt han/hon sa var sant.

Mmm... grinbig.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej för fan! En seriös artikel. Jag snackade med en på jobbet om det på rasten också. Han sa då att det inte var en nyhet utan det hade funnits ett tag. Å andra sidan byter han ju mobil flera gånger om året. Jag byter två gånger per decennium. Inte för att den går sönder utan för att jag byter operatör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jisses...

Jag har en mobil som när man ringer upp en person kan "spela in" allt personen tänker på under samtalet. När samtalet sedan är avslutat kan man "spela upp" personens tankar och stämma av om allt han/hon sa var sant.

Mmm... grinbig.gif

Läste du också senaste forskningsrönen från Netdoktor?

Där stod ju nästan just exakt så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Läste du också senaste forskningsrönen från Netdoktor?

Nej, för fan! Seriöst... Jag köpte mobilen via en annons i Weekly World News... Samma utgåva som skriver om "de nya mobilerna" som du nämnde inledningsvis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...