Tilly Postat 14 mars 2010 Trådstartare Postat 14 mars 2010 Jag har installerat om Cubase och plugins flera ggr. Men får ändå samma fel. Har även installerat om Microsoft Visual C++ som tydligen behövs. Men testar 64-bit versionen med jBridge. Än så länge går det bra och vst performance mätaren rör sig knappt!
SoloNo1 Postat 14 mars 2010 Postat 14 mars 2010 Det går alltså installera X64 och fortfarande ha kvar sitt Cubase 32bit? Måste göra detta isåfall, har du fortfarande HT avstängt när du kör 64bit?
Tilly Postat 14 mars 2010 Trådstartare Postat 14 mars 2010 Ahh det funkar kanon! Jag installerade 64-bit versionen i en annan mapp. HT är fortarande av. VST Performance mätaren rör sig knappt numer. Flyter på perfekt hittills! Jag köpte även jBridge som funkar kanon än så länge.
Rabieshund Postat 14 mars 2010 Postat 14 mars 2010 Ahh det funkar kanon! Jag installerade 64-bit versionen i en annan mapp. HT är fortarande av. VST Performance mätaren rör sig knappt numer. Flyter på perfekt hittills! Jag köpte även jBridge som funkar kanon än så länge. GÖTT! 😠
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.