Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hejsan! Jag har tidigare kört mitt fl studio med ett soundblaster 5.1 kort, funkade hyffsat. så kom jag över ett soundblaster audigy 2, men varje gång jag kör med fl studio och ska välja asio4all eller någon annan så fort jag sätter på inputen i "mixern" så höjs det och blir som ett brus oavbrutet, blir väldigt dåligt inspelat med. har testat att ändra buffer size och sånt men det hjälper inte! vill helst inte behöva byta program för jag är så van med det, hoppas någon förstår vad jag menar i allafall! //Timmy

Annons
Postat

Det är ett sånt kort med en front panel, men även fast jag inte har något inkopplat och ställer in vilka ingångar i mixern jag ska ha så blir det genast ständiga störningar

Postat

Tänkte om det var ett audigy 2 LS , hade ett sånt, har ej stöd för ASIO funkade inte ens med asio4all 😆 men ditt vet jag inget om 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.