Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ifall ni ska köpa på nätet och sett nåt på Musik-service.de så kan ni i lugn och ro handla där!

Köpte en Gitarr från dom och det tog 4 arbetsdar att få hem den och 3600 kronor billigare än här hemma 😉 grymt bra service 😄

Hade gärna velat ha nån som sa detta till mig innan jag bestämde mig för att köpa, så nu hjälper jag er som har såna planer.

Sköt om er! 😄

Annons
Postat

Hmmm... kollade på ett radium 49 keyboard. Kostade €177, dvs 1579. Är UVP inkluderat frakt? I så fall 1775:-. Både börsen och andreassons tar 1895:- så lite stålar sparar man allt.

🙂

//Christian

Postat
Hmmm... kollade på ett radium 49 keyboard. Kostade €177, dvs 1579. Är UVP inkluderat frakt? I så fall 1775:-. Både börsen och andreassons tar 1895:- så lite stålar sparar man allt.

🙂

//Christian

Dessvärre ingen frakt som ingår, kostar c:a 120 spänn från Tyskland 😉

Jag tjänade 3600 på att köpa min gitarr där som kostar 12 000 här hemma 🙂

men dom har grymma priser på det mesta 😄

• 4 år senare...
Dj Pinetto (oregistrerad)
Postat

Jag har väntat i 3 veckor på mina grejer nu och forfarande inte fått dem! har skickat flera mail ringt lämnat mitt nummer och ingen har hört av sig! jag fick ett mail i fredags att grejerna skulle skickas nu på måndag och få en bekräftelse men har ej fått något! tycker det dålgt att det står att grejerna finns på lager och när man ringer så har de inte grejerna på lager och måste beställa de! får la hoppas de compeserar med skicka grjerna snabare!/ annars är det ju konstigt att ni andra fått sina grejer så snabbt!/Ej Nöjd!!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.