hackeman Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 http://www.citroen.se/media/C4_041220.mpeg Nästan bud på att köpa bara för videons skull... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Men tänk om den börjar dansa när man sitter i då? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Ech... en sån där kan man väl inte ha 😄 kassaste bilen i stan ju... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 11 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 11 januari 2005 Ech... en sån där kan man väl inte ha 😉 kassaste bilen i stan ju... Kass o Kool går ofta hand i hand. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 (redigerat) Kass o Kool går ofta hand i hand. 😄 Sen när är en skoda cool? Ge min en Spyker C8 och jag är nöjd. Den är cool 😉 Redigerat 11 januari 2005 av osiris Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Nej, ni har inte förstått er på fordon... En sån här ska det vara: Riktigt fordon! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Sjysst Hacke! Såg reklamen på nån mysko kanal men har varit ensam i hela världen om att sett detta när jag ska förklara hur bilen blir en bionicle, typ. Jag tycker den är jäkligt snyggt gjord! Nu kan jag visa döskallarna på jobbet 😆 /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Nej, ni har inte förstått er på fordon...En sån här ska det vara: Riktigt fordon! 😆 Ok, coolare fordon, men sämre video, nu har jag suttit här och stirrat fan i sjutton minuter och stridsvagnen har knappt rört sig. Jo vänta, nu rörde den sig lite åt vänster. Eller? Vad är det för röda prickar som kreverar runt den hela tiden? Vänta, gröna OCH röda prickar nu som dansqar runt som fan alltså. Coolt! Wow, nu blir det action! Kolla, explosionerna far runt till å med utanför skärmen. WOOOAAAW....... svart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 (redigerat) Nej, ni har inte förstått er på fordon...En sån här ska det vara: Riktigt fordon! 😆 Med kjolpaket, neon, mycket colfiber och superfet vinge =). Och tonade rullband åxå ju =) Redigerat 11 januari 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.