patrik Postat 23 februari 2004 Postat 23 februari 2004 Är det någon mer än barnsliga jag som tycker att denna serie är något av det bästa som har visats på TV? Här sitter man uppe en måndag och väntar tills 23:30 för att få se ett anvsnitt när man egentligen borde gått och lagt sig för ett par timmar sen eftersom man jobbar på posten och måste gå upp 5:20 på mornarna. 🙁 Så, är det någon mer som sitter uppe och väntar denna kalla måndagskväll? 😄
insolitus Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Tja, man har ju sovmorgon på tisdagsmornar så visst händer det att man sitter uppe. Southpark är ju askul! 😉 Nästan i klass med Varan TV faktiskt...
Neko Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Nu tycker jag du tar i, men det är bra. Favoriten är ändå The Young Ones om någon minns den serien. Jagar febrilt efter att få tag i alla avsnitt. Den är helt underbar! 😉
gol Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Åja! ... det kan du ge dig på!! patrik! Speciellt exalterad blev jag för någon vecka sedan då dom visade "Scott Tenorman Must Die" .. ett underbart avsnitt om man delar min sjuka humor... ..men jag håller med insolitus .. Varan-TV är snäppet värre ”... Git hittas strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord ...” /Varan-TV
Plus o Minus Postat 24 februari 2004 Postat 24 februari 2004 Är det någon mer än barnsliga jag som tycker att denna serie är något av det bästa som har visats på TV? jag 😉 mvh. kultur ambassaden
patrik Postat 24 februari 2004 Trådstartare Postat 24 februari 2004 simpsons äger southpark.. Simpsons är också sjukt bra. Men på ett annat plan tycker jag. Simpsons är mer "seriös" humor, och Southpark är mer "kiss och bajs" skoj. Gårdagens avsnitt var i alla fall helt snett. Tarrence & Phillipe : Behind The Blow, ett av de få anvsnitt jag missat tidigare. btw, drog hela säsong 3 av Simpson idag på DVD innan jag var och spelade innebandy. Rusktigt skönt att slippa reklamavbrotten.
Eternal Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Jag tycker att Southpark är rena skiten! Däremot älskar jag Family Guy och American Dad. Simpsons är OK.
MusicGene Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 simpsons äger southpark.. Simpsons är också sjukt bra. Men på ett annat plan tycker jag. Simpsons är mer "seriös" humor, och Southpark är mer "kiss och bajs" skoj. Gårdagens avsnitt var i alla fall helt snett. Tarrence & Phillipe : Behind The Blow, ett av de få anvsnitt jag missat tidigare. btw, drog hela säsong 3 av Simpson idag på DVD innan jag var och spelade innebandy. Rusktigt skönt att slippa reklamavbrotten. Tycker man Southpark är kiss & bajs-humor har man inte fattat Southpark.
Egghuvud Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Njaee jag fatar inte riktigt vitsen med soutpark. Simpson gillar jag däremot. persongalleriet är suveränt. Family guy tycker jag mest är en simpson rip-off.
Eternal Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 (redigerat) Njaee jag fatar inte riktigt vitsen med soutpark. Simpson gillar jag däremot. persongalleriet är suveränt. Family guy tycker jag mest är en simpson rip-off. Family Guy använder en annan typ av humor! Plus att det är bättre skådespelare i FG. Edit: Enligt mig då... 😮 Redigerat 4 januari 2006 av Eternal
VacUm Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Njaee jag fatar inte riktigt vitsen med soutpark. Simpson gillar jag däremot. persongalleriet är suveränt. Family guy tycker jag mest är en simpson rip-off. Family Guy använder en annan typ av humor! Plus att det är bättre skådespelare i FG. Edit: Enligt mig då... 😮 F. Guy är min nya favorit. Men att skådespeleriet är bättre än Simpsons vill jag inte hålla med om. Däremot är det sjukt vassa manus som piskar simpsons på fingrarna nästan hela tiden. Men simpsons va först, ser FG som en vidareutveckling bara.
Signert Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 simpsons äger southpark.. Simpsons är också sjukt bra. Men på ett annat plan tycker jag. Simpsons är mer "seriös" humor, och Southpark är mer "kiss och bajs" skoj. Gårdagens avsnitt var i alla fall helt snett. Tarrence & Phillipe : Behind The Blow, ett av de få anvsnitt jag missat tidigare. btw, drog hela säsong 3 av Simpson idag på DVD innan jag var och spelade innebandy. Rusktigt skönt att slippa reklamavbrotten. Tycker man Southpark är kiss & bajs-humor har man inte fattat Southpark. Ett ord i rättan tid! SouthPark är riktigt vass satir. Så det så.
ztevie Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Jag gillar South Park skarpt! Likaså Simpsons, Family Guy, Seinfeld och Scrubs... Dessutom kan jag inte låta bli att titta klart om det jag råkar på Dirty Sanchez, WildBoyz eller liknande. Det är så dåligt så det blir bra på nåt perverst sätt? Jag har däremot svårt för glättiga, gulliga komediserier av typen Vänner. Finns alldeles för många såna, nä, sjuk humor ska det vara! Ja just ja! Jag ställer nästan klockan för att se Jay Lenos monolog på nätterna fast jag jobbar förmiddag och ska upp kl 5.00... 😆 (Jag sa nästan...)
musik (oregistrerad) Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Jag hatar TV! Jag hatar Film! Egentligen. The Young Ones eller Hemma Värst som den egentligen heter på svenska var bra dock. Särskilt hippien - Spaceman? Har den på VHS. Men bäst är Svarte Ormen och Minstrarna! Minns NÅGON den senare? 😄 :musik
Pazo Postat 5 januari 2006 Postat 5 januari 2006 Simpsons, Futurama och Family guy är bäst 🙂 I vilken ordning beror på humöret... Alla har ju olika humör och jag tycker att alla tre kompleterar varandra bra. Saknar bara bajshumorn, det är då south park kommer in 😉
Stinkey Zwei Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Simpsons, SouthPark och Drawn Together är klaart mina favoriter, ser stt par tre avsnitt om dan, åtminstonde sammanlagt.
musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Hittar inte flera av de namngivna i de SVENSKA TV-tablåerna. Vilka kanaler har ni? Oggy? Scrubs? Family Guy? Futurama? Drawn together? 😠 :musik
Linus Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Har ni sett Team America World Police? Skön film! 😠😠😄
Pico Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Jag lägger min röst på Futurama, och Oggy! 😠 Oh, en till Oggy-fan? 😠
musik (oregistrerad) Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Hej! Jag vet inte vad jag har sett, eftersom nästan alla filmer/serier glöms bort så fort jag sett den... Undantag är de jag nämnde och några till. 😠 :musik
Linus Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Oggy? Scrubs? Family Guy? Futurama? Drawn together? Kanal 5. TV 3. ZTV. TV4. MTV.
Linus Postat 6 januari 2006 Postat 6 januari 2006 Jag lägger min röst på Futurama, och Oggy! 😠 Oh, en till Oggy-fan? 😄 Man blir nog mentalt sjuk av Oggys signaturmelodi... 😠 Oggy
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.