Lundagura Postat 8 mars 2010 Postat 8 mars 2010 Hej! Jag skulle behöva tillgång till ett enkelt, helst icke utrustat, studioutrymme i Stockholmstrakten under vissa förmiddagar då o då. Jag kommer själv med enkel utrustning och ska bara spela in tal. Jag har inga krav på storlek eller faciliteter men önskvärt hade varit ett delat utrymme så att jag sitter isolerad från inläsaren och kan följa med i lurar. Kanske har du el någon bekant ett utrymme som sällan används under förmiddagar och kan tänkas hyra ut/timme mot rimlig ersättning? Hör av dig här ASAP /Lasse
Southsidemusic Postat 26 mars 2010 Postat 26 mars 2010 Hej!Jag skulle behöva tillgång till ett enkelt, helst icke utrustat, studioutrymme i Stockholmstrakten under vissa förmiddagar då o då. Jag kommer själv med enkel utrustning och ska bara spela in tal. Jag har inga krav på storlek eller faciliteter men önskvärt hade varit ett delat utrymme så att jag sitter isolerad från inläsaren och kan följa med i lurar. Kanske har du el någon bekant ett utrymme som sällan används under förmiddagar och kan tänkas hyra ut/timme mot rimlig ersättning? Hör av dig här ASAP /Lasse Hej Lasse, Vi har en stor lokal på Östermalm där vi kan erbjuda dig tider när du vill jobba med dina talinspelningar till bra pris. Det finns både riktigt proffsiga studios och mer enkla rum samt 2st tomma rum varav ett har glas fönster till sång/tal båset som du skulle kunna hyra/timme. Maila om det låter intressant. chris@southsidemusic.se Mvh Christopher
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.