Kill All Autotuner Postat 11 januari 2005 Postat 11 januari 2005 Bakom Kameran står Anton Corbijn (Som porträtterat de flesta rockikoner på foto) Som Ian Curtis spelar skådisen Jude Law. Oj...oj...oj..... Deppestetiken på Bioduken...Det här blir SMASKENS !!
Lindeberg Postat 11 januari 2005 Postat 11 januari 2005 Jag tyckte den förra var bra, 24 Hour Party People. Jude Law? En tvålfager amerikan? Skeptisk.
Kill All Autotuner Postat 11 januari 2005 Trådstartare Postat 11 januari 2005 (redigerat) Jag tyckte den förra var bra, 24 Hour Party People.Jude Law? En tvålfager amerikan? Skeptisk. Jude Law såg rätt porträttlikt ut på en promobild jag såg. Hoppas bara att scenografen kammar till en pottfrissa på honom , annars är han lika smal och gänglig som Ian var. www.koolpages.com/ judelaw/Jude_Law.jpg , eller ? Redigerat 11 januari 2005 av Kill All Autotuner
android Postat 11 januari 2005 Postat 11 januari 2005 Ojoj, det borde bli bra... 😲 Corbijn är ju kung (kolla vad han t.ex. gjort åt Depeche Mode!) och Jude Law har faktiskt gjort en hel del bra roller...och så är han ju bara såååå snygg...! 🙂
wicked_s Postat 11 januari 2005 Postat 11 januari 2005 Dawn of the dead har ju släppts i nyinspelad version. Men det visste du kanske redan?
Kill All Autotuner Postat 12 januari 2005 Trådstartare Postat 12 januari 2005 Dawn of the dead har ju släppts i nyinspelad version. Men det visste du kanske redan? Berätta mer ! Vet ej vad det kan vara. Släppt på DVD ? Vad handlar den om ?
Egghuvud Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Hela grejen låter överreklamerad från början till slut tycker jag. Spekulativt. det måste finnas mer intressanta personligheter inom rockhistorien att göra film om. Varför inte Julian Cope t e x. Jag väntar med fasa på filmen om Kurt Cobain med Brad Pitt i huvudrollen 😎
android Postat 12 januari 2005 Postat 12 januari 2005 Jag väntar med fasa på filmen om Kurt Cobain med Brad Pitt i huvudrollen 😎 Gaaah, säg att du skojar!!
Kill All Autotuner Postat 12 januari 2005 Trådstartare Postat 12 januari 2005 Vet inte, men blir den bara hälften så lyckad som "The Doors" av Oliver Stone så blir det sevärt. Kan ju aldrig bli fel med en fotograf som är reklamare från början.
Fredrikmo Postat 16 januari 2005 Postat 16 januari 2005 Jude Law? En tvålfager amerikan? Skeptisk. Detta kommer Law att klara mycket bra, är jag säker på. Var dessutom glad att det inte är Tom KrUKa som köpt rollen. 😆
android Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Är inte Law Britt?? Jo, jag har också för mig det, men jag vågade inte säga nåt... 😆 😆
Lindeberg Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Är inte Law Britt?? Jaha, minns väl fel... 😆 Man hoppas ju att det inte blir fånigt bara. När folk pratar om Joy Division så blir det lätt så överdrivet och stort. Tycker jag iallafall.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.