Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej

Jag skulle köpa mig det kortet för att kunna leka med min bärbara oavsett vart jag befinner mig.

Men på Jam göteborg kunde de inte hitta nån info hos NI om det var kompatibelt med windows 7.

Jag tänkte att det borde väl vara windows som windows men jam ville inte ge mig öppet köp på kortet.

Så jag tänkte fråga om det är nån här som vet?

(alternativt vet nåt liknande kort som får ström från USB)

• 3 veckor senare...
Annons
Postat
Hej

Jag skulle köpa mig det kortet för att kunna leka med min bärbara oavsett vart jag befinner mig.

Men på Jam göteborg kunde de inte hitta nån info hos NI om det var kompatibelt med windows 7.

Jag tänkte att det borde väl vara windows som windows men jam ville inte ge mig öppet köp på kortet.

Så jag tänkte fråga om det är nån här som vet?

(alternativt vet nåt liknande kort som får ström från USB)

Jag har själv beställt ett Audio 4 DJ som jag har förhoppningar om ska fungera i Windows 7 x64. Däremot har jag läst att en del upplevt problem, både med det och med Audio 2 DJ. Sök mer på deras forum för mer info.

Börja t.ex. här: http://www.native-instruments.com/forum/sh...ad.php?t=105933

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.