Holmqvist Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Det blev en batteridriven småmembrans mik från AKG, köpte den från Förstärkardoktorn begagnad för 1595kr. Jag använder den med batteri, så jag har inget mixerbord eller fantommatning! 😱 Har testat att göra lite inspelningar nu och tycker den låter riktigt bra *nöjd* E det någon som vet hur länge ett 9v batteri räcker förresten? / Jacob
wilson_helter Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 skulle inte rekomendera att använda batteri utan köra riktig phantommatning istället... allt som drivs på batteri låter sämre och sämre ju sämre batteriet blir.... du kanske kan använda batteriet aslänge men den kommer inte låta bra efter ett tag.... hade en distpedal som ja inte använt på ett tag så när ja testade den så lät den skräp!!! fan va dålit den lät tänkte jag men när ja bytte batteri så lät den hur bra som helst... de gammla batteriet var dock långt ifrån urladdat... de sitter fortfarande i min brandvarnare som funkar finfint.... aja så om du ska ha batteri så byt regelbundet även om de inte tar slut e mitt tipps
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.