Jump to content
Annons

Frustrerande


BurninSven (oregistrerad)

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Ja det är lite mysko ungefär som att man har stenkoll på mitt IP eller nåt och bromsar för när jag försöker att regga mig där så funkar det inte. Det finns nämligen en tråd där om min web tv kanal och när jag läser så ser jag ju att vissa har fattat helt fel om vad det är jag försöker göra. Det verkar faktiskt som att nån till och med tycker det är provocerande men dom flesta garvar gott och nån kanske gör sig lite lustig men lustig får man stå ut med vi har ju tryckfrihet.

Nåväl syftet med att jag gör reklam för den är ju i mitt tycke i alla fall enbart gott då jag bara vill tipsa om ett bra läge att promota sig och sin musik på nätet. Men och det kan jag förstå, förmodligen så missuppfattar man och tror att det är ett försök att promota mig själv och man retar sig på att jag har mage att göra det eller inte fattar bättre än att göra det med det minst sagt krattiga läget som mina sändningar helt klart har.

Men sanningen är ju att hem till mig kommer inga artister och lirar frivilligt och inte heller nån juste tv producent och jag förmodar att det inte är ett helt ovanligt fenomen. Kort sagt därför är jag ju tvungen att köra hela grejen själv vilket kanske inte alltid tar sig uttryck åt det positiva hållet om man säger så.

Jag skäms inte en sekund att jag knappt kan lira eller sjunga ok, tycker bara det är skoj så man får väl tycka vad fan man vill om det helt enkelt. Men när folk inte fattar läget och man inte ens kan få en chans att förklara eller ens försvara sig om det skulle behövas då blir det ju lite skumt.

Kan inte heller fatta vad det är jag har gjort därborta iom att jag inte får regga mig på nytt, det måste ju ha varit nåt över det extraordinära i alla fall. Ja det är konstigt för jag har väl ballat ur här oxå och ändå får jag posta nytt.

Men det kanske ändå är rakare rör här. Tänker på när killwithskill och jag rök ihop i nån tråd här nyligen. Men det kan jag respektera gillar raka rör. Han tyckte/tycker jag är en idiot rakt ut, helt ok för mig även om jag inte håller med men jag kunde gå i svaromål. Inte skoj för er att läsa men tänk då om du inte ens kunde svara, varken i tråden eller som man då helst bör när det gäller sånt via PM.

Jag har försökt att mejla KR om att man inte kunde vara juste och ta bort tråden men inget svar so far.

Nåja jag överlever men det är lite konstigt när man vill gott. Typ lägger ner några hundra timmar och lite casch för att testa nått nytt, till stor del bara för att tipsa folk om en bra grej som dessutom dom flesta av oss här redan har det mesta för att kunna förverkliga. Jag menar det börjar väl bli liiiiite trångt på Myspace och liknande siter, eller?

Jag har ju lite över 5000 tittnigar på några veckor så helt fel kan det ju inte vara.

Redigerat av BurninSven
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Läste detta här och nu och förstod efter halva inlägget vad KR betyder, kom ju på att du måste mena Kontrollrummet. F.ö. en plats/site jag aldrig någonsin besökt!!

Tycker det är beklagligt att du blivit utestängd, men så kan det bli om man inte lyckas logga in och sedan försöker ett par gånger till, tror jag. Då kommer dunderspärren upp och blockerar alla försök. Jag tror bara det är ett sökerhetssystem. Tror de snart kommer att mailsvara dig. Hoppas de.

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Jag tror inte att jag blivit portad jag undrar nog mer bara. Vill ju egentligen inte vara medlem mer än på ett forum i taget iom att det blir för mycket att hålla på och svara här och där. För övrigt så är studio oxå ett forum jag faktiskt valde bort men iom att jag kände att jag borde tipsa om det här så reggade jag på igen.

Men jag kände som sagt att jag borde gå in där och förklara och det var då jag upptäckte att det inte gick. Strunt samma jag kör på och nu tycker jag att jag har informerat tillräckligt om det här och ska jag vara ärlig så verkar det inte finnas nåt jättestort intresse så jag drar nog vidare i texten nu.

Ha det bra folks

Link to comment
Dela på andra sajter

BurninSven (oregistrerad)

Nu bidde jag insläppt, bet ifrån lite där men nu är det vidare till nya äventyr.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...