pepsmann Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Letar som f-n efter en bra mediaspelare för att spela mp3 och dyl. Jag avskyr Windows Mediaplayer, är inte jätteförtjust i Winamp och har lite svårt för Foobar. Nån som har tips på en grym, enkel och flexibel mediaspelare för ljudfiler som spelar filer "gapless"?
MusicGene Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 jag gillade k-jöfol när den tiden begav sig. Annars är winamp2 gött mos. Om det är designen/layouten som du inte gillar så kör winamp5 med nått snyggt skin. Det ändrar funktionerna totalt för spelaren.
Baltazar Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 QCD är min stora favorit, men låt dig inte luras av det fula orginalskinet finns många snygga att tanka Finns på denna sida
Pluffo Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 OtsDJ är bara så mysig. Men den uppfyller nog inte dina krav. Fast bra mysig är den allt. Och rätt mysig är den också.
patrik Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Vad är det för fel på Winamp? 😱 Kör själv med senaste versionen fast me gamalt skin, funkar som en smäck. Har ett par fina plugins som ger mig den där sköna "död åt all dynamik kompressionen" på allt jag spelar igenom den också 😛
Musiker Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 (redigerat) Kör iTunes (fast det funkar inte för OGG, tror att det kan finnas nån codec för att spela upp OGG, men är inte säker...) Redigerat 10 januari 2005 av Musiker
Björn Olsberg Postat 11 januari 2005 Postat 11 januari 2005 Som jag brukar svara: foobar2000. Den är snabb, enkel och har stöd för följande format: * MPEG-4 AAC* MP3 * MP2 * Musepack * Ogg Vorbis * WAV * AIFF * VOC * AU * SND * CDDA * FLAC * Monkey's Audio * WavPack * Speex * Mod * SPC * TFMX * Shorten * OptimFROG * LPAC * WMA * AC3 * PSF * NSF * SID * XA * Matroska Och man behöver inte installera stöd för de format man inte använder. Finns alltid på Studios cd-skiva eller laddas ner här.
pepsmann Postat 12 januari 2005 Trådstartare Postat 12 januari 2005 Får testa några av de rekomenderade.. Danke!
SamiRaj Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 (redigerat) Jag rekommenderar XMPlay! http://www.un4seen.com XMPlay is an audio player, supporting the OGG / MP3 / MP2 / MP1 / WMA / WAV / MO3 / IT / XM / S3M / MTM / MOD / UMX audio formats, and PLS / M3U / ASX playlists. A load more formats are also supported via Winamp plugins. When XMPlay was first released in 1998, only the XM format was supported, hence the name "XMPlay". Redigerat 8 februari 2005 av SamiRaj
drum kid (oregistrerad) Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 testa mjusicmats winmap funkar bra
ViktorDenStore Postat 8 februari 2005 Postat 8 februari 2005 MusicMatch Jukebox Bra, men ganska resurskrävande... Winamp5 är ju också bra... Och Foobar2000 men jag håller med dig om att Windows Media Player inte är någon favorit...
drum kid (oregistrerad) Postat 9 februari 2005 Postat 9 februari 2005 aa jag vet men det är ju bra om man har fulla album då man kan såtera allt "MusicMatch Jukebox"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.