Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ska just till att installera mitt ESI-U46XL, när installationguiden upplyser mig om att "Den programvara du installerar har inte genomgått Microsofts testprogram för att verifiera dess kompabilitet med Windows XP (Designed for Windows)".

"Om du fortsätter installera den här programvaran kan det leda till att opertivsystemet skadas eller blir instabilt, antingen genast eller i framtiden".

Vågar man installera ett program/drivrutiner som eventuellt kan sabba datorn? Är det någon som har erfarenhet av liknande?

Annons
Postat

tänk på att läsa manualen innan du installerar något nästa gång eller skriver något här

mvh

During the following process you will see a dialog box once or

several times that informs you that the driver software has not passed Windows Logo testing. Please

be assured that our drivers have been tested in various different ways and are OK to be used.

Confirm any such dialog with Continue Anyway.

Postat
tänk på att läsa manualen innan du installerar något nästa gång eller skriver något här

mvh

Det ska jag göra. Jag hade lite bråttom där.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.