Street Music (oregistrerad) Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Hej! Vill passa på och presentera min nya site Street Music som vänder sig till dig som gör egen musik som soloartist eller band/grupp. Street Music är ett musik community som erbjuder b.la detta. * Egen Blogg * Skapa Album (inkl cd omslag framsida) och lägg till låtar, välj om de ska kunnas laddas hem * Bild Galleri * Videoklipp "koppla med Youtube" * Annonsera om kommande spelningar (ink bild) * Anslagstavla (html kod) * Få Fans * Bli vän med andra artister * Musik Forum * Chatt (kommande) * Statistik Det finns två typer av medlemskap, som artist eller som lyssnare båda är helt gratis. Som lyssnare får man tillgång till * Egen Blogg * Bild Galleri * Se Videoklipp * Bli fans * Bli vän med andra lyssnare * Musik Forum * Chatt (kommande) * Statistik Välkommen att prova på www.street-music.se
nattvaktaren Postat 1 mars 2010 Postat 1 mars 2010 Yippie, nytt musikercommunity, precis vad jag behövde!
sistaroot (oregistrerad) Postat 2 maj 2010 Postat 2 maj 2010 Vad gör du för musik??? /Sista Root Hej! Vill passa på och presentera min nya site Street Music som vänder sig till dig som gör egen musik som soloartist eller band/grupp. Street Music är ett musik community som erbjuder b.la detta. * Egen Blogg * Skapa Album (inkl cd omslag framsida) och lägg till låtar, välj om de ska kunnas laddas hem * Bild Galleri * Videoklipp "koppla med Youtube" * Annonsera om kommande spelningar (ink bild) * Anslagstavla (html kod) * Få Fans * Bli vän med andra artister * Musik Forum * Chatt (kommande) * Statistik Det finns två typer av medlemskap, som artist eller som lyssnare båda är helt gratis. Som lyssnare får man tillgång till * Egen Blogg * Bild Galleri * Se Videoklipp * Bli fans * Bli vän med andra lyssnare * Musik Forum * Chatt (kommande) * Statistik Välkommen att prova på www.street-music.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.