BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 26 februari 2010 Dela Postat 26 februari 2010 hej. ahr ett irriterande problem som ajg itne lyckas lösa...någonting blockerar mitt ljudkort, ett fasttrack pro 8r .. jag har fanimig inte haft mer än trubbel med detta skitet... inte ens spotify kan man köra play på, inte heller windows media player, youtube går men där är ingen ljud..jag har prövat installera om drivrutiner osv osv osvv 15000 gånger... alltså....vad fan ska jag göra?? har bara lust att sälja detta jävla skitkortet och köpa något som funkar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 26 februari 2010 Dela Postat 26 februari 2010 Heh fan va segt, svårt att säga vad man ska göra så... blås datorn just nu är jag förbannad när finland just nu förlorar mot usa blir nog 15-0 fan... hej. ahr ett irriterande problem som ajg itne lyckas lösa...någonting blockerar mitt ljudkort, ett fasttrack pro 8r .. jag har fanimig inte haft mer än trubbel med detta skitet... inte ens spotify kan man köra play på, inte heller windows media player, youtube går men där är ingen ljud..jag har prövat installera om drivrutiner osv osv osvv 15000 gånger... alltså....vad fan ska jag göra?? har bara lust att sälja detta jävla skitkortet och köpa något som funkar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 26 februari 2010 Dela Postat 26 februari 2010 jamen va fan blåsa datorn kan jag ju itne göra en gång i veckan....fittiga jävla m-audio... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 26 februari 2010 Dela Postat 26 februari 2010 Kör du senaste drivisarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BJORNANDERSSON (oregistrerad) Postat 26 februari 2010 Dela Postat 26 februari 2010 japp...de senste man kan få från m audios hemsida iaf...löste problemet nu, av nån märklig anledning är det usb porten som spökar...för när jag bytade port och isntallerade om det igen funka det...men sen kommer det tillbaka...hmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
evilrocker Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 skumt, jag hade problem med en midikeyboard från maudio ett bra tag men det löstes med nya drivisar. hoppas du löser det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 " jag har någiot i min dator som blockerar ljudkortet" Mor din? ☺️ Mnää men kolla så att du har optimerat för bästa prestanda och bakgrundstjänster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gilbert Postat 27 februari 2010 Dela Postat 27 februari 2010 jamen va fan blåsa datorn kan jag ju itne göra en gång i veckan....fittiga jävla m-audio... Det är nog inte ljudkortet det är fel på... https://www.studio.se/index.php?showtopic=73167 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.