Lunne (oregistrerad) Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Låtnamn: Life Grupp: Zoro&Rotbandet Genre: Reggae Låtlängd: 7.05 Inspelningsår: 2004 Format: mp3 Storlek: 9.7mb Status: färdig demo Låtlänk: Your browser does not support the HTML5 audio tag
Mannex Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Jag satte en 5:a bara för att Zoro alltid är mäktig. Ska lyssna noggrannare hemma i stereon.. 😉
Mannex Postat 10 januari 2005 Postat 10 januari 2005 Jag kanske var lite snabb med 5:an med va fan... Zoro låter bra förstås, men mixen är lite spretig kan jag tycka (för hårt panorerade instrument kanske), och delvis blåset låter lite platt. Dubstycket och temposänkningen i slutet är lite kul, men inte 100% lyckat. För min del hade det varit roligare med en rewind och sen dubmix på låten a la 12'' / discomix.
Lunne (oregistrerad) Postat 19 januari 2005 Postat 19 januari 2005 (redigerat) Kul med en kommentar iallafall, gärna fler! mixningen kanske inte varit den mest omsorgsfulla, men sitter o mixar om dom nu Det här med rewind tycker jag själv e en inne grej som är lite tråkig, men fisst det kan va schysst ibland. här så hade vi lite ont om tid körde allt live o hoppades på det bästa. Ni som är i malmö de 4/2 missa oss inte på KB Redigerat 19 januari 2005 av Lunne
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.