Tilly Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Jag har i dagarna beslutat att byta alias från Soundborn till Tilly. Dels för att jag har ett litet företag med namnet Soundborn och ska framöver försöka använda det i sådana här sammanhang (forum och liknande) så lite som möjligt. Tilly är min mors flicknamn (efternamn) och jag tycker helt enkelt det låter coolt 😑 Så därav namnbyte! Jag är fortfarande samma goa gubbe!
EmKay Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Lycka till med nya namnet...även om det låter lite feminint 😑
Tilly Postat 25 februari 2010 Trådstartare Postat 25 februari 2010 Jag visste att det där skulle komma 😑 Själv tycker jag det låter coolt! Andreas Tilly, yeah!
Björn Olsberg Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Även om Soundborn är vansinnigt invant så är Tilly ett bättre namn. Vi vänjer oss snart. Kör hårt.
Ken Kängström Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Även om Soundborn är vansinnigt invant så är Tilly ett bättre namn. Vi vänjer oss snart. Kör hårt. Dags att byta ut mössan snart? =P Tilly, jag diggar det. =)
Demonproducenten Postat 25 februari 2010 Postat 25 februari 2010 Så därav namnbyte! då måste du byta avatar också http://images.google.se/images?um=1&hl...oq=&start=0
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.