Jump to content
Annons

Ännu ett år i saltgruvorna....

Egghuvud

Recommended Posts

Jaha så var julledigheten slut. Ännu ett ogräsland att rensa. Ännu en åker att gräva, en saltgruva som skall grävas ut... och vad har den stora svarta gudinnan att säga om detta?

Its a hard life boy...om du inte håller käften med ditt gnäll så kommer jag personligen att täppa till käften på dig..

fler som börjar idag? 😉

Dela på andra sajter

Annons
Ännu ett ogräsland att rensa.

Ännu en åker att gräva,

en saltgruva som skall grävas ut...

låter som normala kneg 🙂

för min del tar det ett halvår innan jag har lärt mig det jag kunde

innan jag hade semester....

och då är det ju semester, igen....

hum.... 😉

och jag som tyckte att jag har lärt mig så mycket genom åren...

det är ju bara samma j@vla skit, om och om igen... 🙂

Dela på andra sajter

pfff... då är man på det igen. Men jag har aldrig haft någon julledighet med klämdagar att ta semester på, jobbar sedan 5 år med problemungdomar och då är det ett schema utan nåd som gäller. Men ....... detta år blir radikalt annorlunda f.o.m. April. Ska bege mig in i ett partnerskap i byggbranchen , går det så går det , annars får man väl söka sig tillbaka efter tjänstledigheten...........men kul blir det ! 😉

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.