Egghuvud Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Jaha så var julledigheten slut. Ännu ett ogräsland att rensa. Ännu en åker att gräva, en saltgruva som skall grävas ut... och vad har den stora svarta gudinnan att säga om detta? Its a hard life boy...om du inte håller käften med ditt gnäll så kommer jag personligen att täppa till käften på dig.. fler som börjar idag? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Du har tur, jag började förra veckan.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Har inte slutat. Uppsats hela julen. Ska lämnas in nästa måndag. Okej, det är inte jobb, så jag ligger väl i lä på den fronten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Jag är arbetslös... hade gärna haft ett jobb 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Saltgruvorna blir färre med åren. Själv lägger jag ner spaden 2024, tar upp guran, knäpper lite på strängarna, öppnar en öl och tänker...jahaappp...... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Ännu ett ogräsland att rensa. Ännu en åker att gräva, en saltgruva som skall grävas ut... låter som normala kneg 🙂 för min del tar det ett halvår innan jag har lärt mig det jag kunde innan jag hade semester.... och då är det ju semester, igen.... hum.... 😉 och jag som tyckte att jag har lärt mig så mycket genom åren... det är ju bara samma j@vla skit, om och om igen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kill All Autotuner Postat 13 januari 2005 Dela Postat 13 januari 2005 pfff... då är man på det igen. Men jag har aldrig haft någon julledighet med klämdagar att ta semester på, jobbar sedan 5 år med problemungdomar och då är det ett schema utan nåd som gäller. Men ....... detta år blir radikalt annorlunda f.o.m. April. Ska bege mig in i ett partnerskap i byggbranchen , går det så går det , annars får man väl söka sig tillbaka efter tjänstledigheten...........men kul blir det ! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.